Gå til innhold

Div "Problemer" Innovatec

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat skaffet meg vannkjøling, men så oppdaget jeg noe som jeg ikke syntes var noe greit.

Har Eheim pumpe, en cpu block, radiator og en beholder til vannet, denne er fra innovatec, MEN den er laget slik at såvidt jeg kan se så må den sitte fast på Pumpa, det er ikke gjenger i det nederste hullet bare en simring.

Da må jeg jo nesten ha både pumpe og vanntank i toppen av kabinettet, og der er det ikke akkurat god plass.

(Cheiftec Midi)

Har nippel til pumpa, (skal sitte der vannet skal inn), men denne er jo også MYE større en de vannledningene jeg har??

Hadde tenkt å ha vanntanken sittende på utsiden bak, slik at den er lettere tilgjengelig.

Noen som har noen glupe forslag?

Og så en ting til:

Kan jeg slippe å ha den ekstra ledningen fra pumpa hengede ut av kabinettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å skifte nippel til en som passer da?
Tror det er med 1/2" (12mm) nippel på eheim pumpa..
Hvis du stikker på en butikk som selger slanger(TESS) eller baderoms utstyr tror jeg du skal klare å finne en du trenger.. koster ca 30kr for en nippel i messing(tror jeg) Endret av Raphaug
Lenke til kommentar
Hva med å skifte nippel til en som passer da?

Jau, men hovedproblemet er ikke pumpa, det er tanken!!

Vet ikke helt jeg... Går det i heletatt å trykke på tanken på pumpas sugeside da?

Hvis det gjør det men den ikke sitterfast kan du jo legge på et lag med silikon så det sitter fast da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...