deloner Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hei Som sagt, hvordan kan jeg åpne en av disse portene? Jeg bruker emule og shareaza.Har oppdatert med siste firmware, og jeg har også vært innom relativt.net.Har lest litt her også, men er som sagt helt blank på dette her.Redd for å gjøre noe som roter til alt.Er det noen som kan guide meg steg for steg her? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hmm, kanskje en ide å lese noen av artikklene der inne også da? Hvis du prøver relativ.net en gang til har de bla en Illustrert guide for akkurat det du spørr om. Noe særlig mer teskje er det vanskelig å gjøre det hvis du ikke ønsker at noen skal komme hjem til deg og trykke på tastaturet ditt Lenke til kommentar
deloner Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Den linken så jeg ikke.Takker og bukker Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Her er en fin guide som tar for seg det meste ved denne routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå