ti-guru Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Traktor er en digital mixepullt. På vanlige mixepulter har man et headset som gjør at man kan pre-høre sanger slik at man kan få f.eks beatmix'en til å gå lekende lett. Er det mulig å få til noe liknende i traktor uten å begynne å herje med en ekstern mixepullt? for når man kobler til headset kuttes lyden og alt går over i headset'et. Har logitech z-560 høytalere og et audigy 2 kort... Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Kommer litt ann på hvilket OS du har, etter mine erfaringer funker det kun med XP. (Hadde XP, men måtte gå tilbake til 2K av ulike årsaker. Jeg var storfornøyd når jeg endelig kunne pre-listen, da jeg gikk tilbake til 2K var det ikke mulig lengre ) Vet ikke hvordan det er hvis du har mac eller linux. litt usikker på om du trenger 2 lydkort eller om det holder med 1. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 kjører xp pro... så hvordan gjøres det? trengerå lage noen nye mixer snart... Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Hos meg skjedde det automatisk... Men jeg kunne vel bare forhåndslytte mens sangen var i "spille-lista" altså før jeg la den inn i en av spillerene. Forståelig? Hvordan du forhåndslytter mens sangen ligger i en av spilleren vet jeg ikke Hadde du 2 lydkort? Prøv å tukle litt med innstillingene Er vel ikke noe prob å reinstallere om noe skulle fuske etterpå. Edit: Ok, ser nå at du bare har 1 kort. Men funker det jeg nevnte først da? Endret 26. januar 2004 av music-pilot Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Traktor er en digital mixepullt. På vanlige mixepulter har man et headset som gjør at man kan pre-høre sanger slik at man kan få f.eks beatmix'en til å gå lekende lett. Er det mulig å få til noe liknende i traktor uten å begynne å herje med en ekstern mixepullt? for når man kobler til headset kuttes lyden og alt går over i headset'et. Har logitech z-560 høytalere og et audigy 2 kort... Jeg har løst dette ved å bruke 2 lydkort. Bruker det integrerte til monitor og Audigy'n ut. Funker som bare det. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) fikk løst problemet helt fint! har audigy2 lydkort. traktor bruker fronthøytalerenes kanal til sende ut faktisk lyd, imens bakhøytalere blir brukt til monitor. Var bare å se til at det var riktig innstillt i programvaren og så koble ut bakhøytalere med et heaadsett i stedet... så man trenger IKKE to lydkort. Endret 19. februar 2004 av ti-guru Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Takk for tipset. Det hadde jeg ikke tenkt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå