Pomfri Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Når skal de begynne med litt mer vanlige navn? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 ... Det kunne vært værre da... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Synest det var fint jeg Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hun kommer nok bare til å bruke ett av de. Tror jeg ville valgt Ingrid. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Kongehuset er noe jeg bryr meg lite om. Det er fint å ha et kongehus fremfor å ha sirkus presidentvalg. Det er litt mer stil Ble irritert over alle nyhetsendingene i går, var jo oppigjen det samme heeeeele tiden. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Kongehuset er noe jeg bryr meg lite om. Det er fint å ha et kongehus fremfor å ha sirkus presidentvalg. Det er litt mer stil Ble irritert over alle nyhetsendingene i går, var jo oppigjen det samme heeeeele tiden. Litt dårlig at de før fødselen hadde 30mins nyhetssendinger om båtulykken, men når Ingrid A. kom, ble det rimelig taust..:/ Btw; Håpte ungen skulle hete Ragnborg ellerno.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Synd hun aldri blir dronning Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvorfor skulle hun ikke bli dronning? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Fordi Norge blir en republikk innen den tid Haakon Magnus abdiserer/dør... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Fordi Norge blir en republikk innen den tid Haakon Magnus abdiserer/dør... jaha.. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ingrid er jo helt greit, mens Alexandra syns jeg er et veldig fint navn. Hakket bedre enn Maud Angelica spør du meg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Alexandra var da litt fint men korfor ingrid alexandra? ingrid funker det og men ka er vitsen med dobbely navn? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Fordi Norge blir en republikk innen den tid Haakon Magnus abdiserer/dør... Why? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 siste halvdel av navnet var best! PS: norge blir aldri republikk vi er for snille og gode mothverandre. få nordmenn er så kalde som repubilkanerene og derfor vil resten av den varme gode norge aldri blimed på det.. (PS: hvor har det blitt av Viking blodet?) PPS: går naturen sin gang vil få her på forumet leve/være bevist når hun blir dronning (de fleste vil være senile eller døde..) personlig håper jeg at jeg heller er dau enn senil. har jobbet på et syke og aldershjem i det siste .. The Horror .. The Horror! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg likte navnet lite. Ingrid er jo norskt, og det bør vel eit kongelig navn vere! Alexandra er oppkalt etter farfaren! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Fordi Norge blir en republikk innen den tid Haakon Magnus abdiserer/dør... sier de kommunistsvina... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvorfor skal vi bruke nesten 200.000000 kr i året på noen som bare interesser lesere av ukeblader og Se & hør, og ellers bare står og vinker på en fjollete måte? DET var et godt spørsmål. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 norge vil bli en republikk! tåpelig med flyfiller fra kristiandsand som plutselig skal bli høyt aktede dronninger... heller tvilsomt at foolket vil akseptere det nok en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå