Fragment Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hei! Er storfan av alcohol 120%, og har masse images på HD'n som jeg spiller fra. Men når jeg lager image av Worms 3d og/eller CM 03-04 så funker de ikke. Har sjekket at instillinger er rett osv. osv. Får ingen feilmelding som "Please insert disc ...". Spillene bare starter ikke...(Noe de selvsagt gjør når jeg har i CD'n. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å få images til å funke da? CD-checks: Worms 3d: securom v 4.x CM 03-04: En eller annen securom version. (Bruker protection ID 4,1 for å sjekke cd-checks) Lenke til kommentar
Blind Guardian Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 bruk no-cd cracks Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 bruk no-cd cracks Ja, du må det. De nyere spillene har en innebygget orginal-cd-chek funksjon som må crackes. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg bruker gjerne flere av spillene mine og blir lei av å bytte CD. En ting jeg har vurdert er å kjøpe en ekstra CD-spiller, uten om jeg vet det hadde fungert. Men CD-cracs hadde jo vært genialt, etter det jeg har forstått. Et par ting jeg lurer på i den sammenheng: 1. Må jeg oppdatere CD-cracken når spillene oppdateres? Enkelte gir jo hyppig ut nye versjoner. 2. Hvor får man tak i slike CD-cracks? Finnes det seriøse sider? 3. Så lenge man forholder seg til egne CD'er er vel dette lovlig? PS: Om siste spørsmål er nei burde i det minste spillbransjen klare å lage et system a la musikk-cd'er... Jeg mener et slikt system hvor du legger i cd'en og dermed kan laste ned (mener å huske at noe slikt finnes). Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Les retningslinjene før dere poster noe som kan medføre utestengelse eller advarsel. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 de nye spillene må ikke crackes, men de er tunge å lage gode 1:1 image av. skal ikke gå inn på hvordan det gjøres, for det er i strid med retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå