pal.carlsen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Tittelen sier vel sitt. Etter igår ettermiddag har jeg ikke klart å motta mail med mitt relativt nye ngt abonnement. Jeg har tre ulike mailkontoer, og ingen av de klarer å hente ned mail. Jeg får sendt mail ut. Jeg har brukt telnet til port 110 på en av mailserverne jeg bruker (pop.start.no) og jeg kom igjenom fikk logget inn og sjekket mail. Altså skulle vel porten også være iorden. Eneste jeg kan konkludere med er at det må være en eller annen rar feil hos ngt. Ngt sin driftsmelding rapporterer ingen ting, men den er jo ikke særlig pålitelig da den omtrent aldri rapporterer også når det faktisk er kjente problemer. Er jeg allene om dette problemet? Bor i oslo, (bydel 5 sofienberg om det skulle være et lokalt problem) Endret 22. januar 2004 av PålPot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå