genesis Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Klag på tittelen om den absolutt ikke passer, men det er såpass mange vide spørsmål... - vil de senere utgavene støtte både ddr og ddr2? - vil jeg kunne kjøre en athlon64 3700+ (eller, altså disse utgavene som kommer) med 400Mhz ram? - når kommer det doble minnekanaler? - kan en athlon64 underklokkes? - har disse cpuene et anitvarme system som setter inn og begrenser "operasjonene"/arbeidet (?) før kjernen blir ødelagt? - er dette cool^n^quiet systemet oppe å går? (virker det) - når tar sokkel 939 over? - blir det produsert kjerner og varmespredere i kobber? hvorfor ikke? el hvor an jeg eventuellt få tak i dette? - har varmesprederen direkte (og 100%) kontakt med kjerner, eller er det eks goop mellom her? - noen som har link til amds nyeste desktop roadmap? jeg ser et fra, November 6, 2003, men hva er forskjellen på san diego og winchester? takk for svar, jeg kan komme til å adde/fjerne spørsmål, om jeg finner ut av noe selv, eller ikke finner svar på nye Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Klag på tittelen om den absolutt ikke passer, men det er såpass mange vide spørsmål... - vil de senere utgavene støtte både ddr og ddr2? - vil jeg kunne kjøre en athlon64 3700+ (eller, altså disse utgavene som kommer) med 400Mhz ram? - når kommer det doble minnekanaler? - kan en athlon64 underklokkes? - har disse cpuene et anitvarme system som setter inn og begrenser "operasjonene"/arbeidet (?) før kjernen blir ødelagt? - er dette cool^n^quiet systemet oppe å går? (virker det) - når tar sokkel 939 over? - blir det produsert kjerner og varmespredere i kobber? hvorfor ikke? el hvor an jeg eventuellt få tak i dette? - har varmesprederen direkte (og 100%) kontakt med kjerner, eller er det eks goop mellom her? - noen som har link til amds nyeste desktop roadmap? jeg ser et fra, November 6, 2003, men hva er forskjellen på san diego og winchester? takk for svar, jeg kan komme til å adde/fjerne spørsmål, om jeg finner ut av noe selv, eller ikke finner svar på nye Her vil du nok finne svar på endel av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå