Kaepora Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Leste et sted at det skulle komme ut den 7 november 2003. jeg ventet og ventet. Har enda ikke sett det noen steder. På engelske nettsteder kan man kjøpe det, men jeg vil kjøpe det her hjemme. I en butikk. Tar det virkelig så lang tid å frakte noen spill fra engalnd til norge eller? Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Leste et sted at det skulle komme ut den 7 november 2003. jeg ventet og ventet. Har enda ikke sett det noen steder. På engelske nettsteder kan man kjøpe det, men jeg vil kjøpe det her hjemme. I en butikk. Tar det virkelig så lang tid å frakte noen spill fra engalnd til norge eller? Jeg har ikke sett det i noen butikker i Oslo-området så langt. Hvor bor du? Selv kjøpte jeg det direkte fra Australia. Fordelen med den australske versjonen er at du slipper å ha cden i når du spiller (den britiske distributøren la til en cd-sjekk på den versjonen som blir solgt der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå