JohnTheodor Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 Når det er TV-out på et grafikkort, betyr det at jeg kan få det til slik at jeg kan få TV på dataen?? Vil nemlig ha det.. Er det muligheter til dette på dette kortet: Gainward AGPGeForce2 Pro/45064MB - Golden Sample" DDR-Ram TV-Out, Retail?? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 25. oktober 2001 Del Skrevet 25. oktober 2001 Du har en TV-Out kort, ikke et kort med TV-Inn... det er dette du tydeligvis sikter til.. Er du fornøyd med dette grafikk korte, kan du likegodt kjøpe et rent tv-kort! Dermed har du fortsatt tv-inn hvis du engang bytter ut Gainward'n... Dessuten er det ikke så veldig dyrt. MVH Zemtex Lenke til kommentar
roganjosh Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 det du trenger er en tv-tuner! Ikke tv-utgang! Lenke til kommentar
JohnTheodor Skrevet 26. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2001 Hva med dette kortet da: Er det noe bra: CardExpert Geforce 2 Pro /400 64 Mb eller noe sånt. Hadde oversikten over hvor jeg kunne finne det, men er det noen som har en side der de selger den? Tror jeg går for den... Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 GeForce2 er helt greit! MEN når det står at et kort har "TV-OUT" så vil det si at kortet kan sende bilde TIL et TV apparat og ikke bare vanlige PC skjermer. Altså, bilder fra PC til TV.... Vanlige skjermkort har ikke innebygget "TV tuner" eller "Video In" for å motta bilder fra Decoder, TV, Video o.l..... Se under "Video redigering" på ulike webshoper for å finne kort til ditt behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå