Gå til innhold

Max tillatt lengde på signatur

Anbefalte innlegg

Synes den nye (?) grensen på 200 tegn i signaturen er litt drøy. Hadde den beregnet synlige tegn er jeg tildels enig, men for oss som bruker endel linker og annen kode blir det litt teit. Min søte lille signatur er oppe i snaue 300 tegn allerede, og hvis jeg skal gi bittelitt tilleggsinformasjon i en begrenset periode fører det til at jeg må slette hele siggen min, og da får jeg den aldri tilbake siden den er oversized :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skulle akkurat til å lage en tråd om dette

jeg er i samme båt, og har 260, jeg skulle til å føre opp det synlige på samme linjen for å få signaturen mindre (mindre plasskrevende), men jeg vil jo ikke kunne ha det samme om jeg først forandrer den til under 200 tegn

så, 200 synlige tegn! så kan en farge hver bidige bokstav om en vil, og teksten vil ikke bli lengre

Lenke til kommentar

Vi skal se litt på dette - jeg er enig med dere i at 200 tegn blir litt i minste laget.

Edit: men ta ikke det som en garanti på at vi forandrer noe - det er MIN mening i saken. ;)

Endret av yummy
Lenke til kommentar

Såvidt eg har forstådt opplegget med tinyurl.com så er dette bare en midlertidig link. Tror de blir slettet etterhvert fra databasen deres som redirect'er til den riktige addressen. Men tidene det tar før de sletter den er vel såpass lang at det ikke gjør noe for "bare" linker i signatur.

Lenke til kommentar

QUOTE (Jattajatta @ 26/01/2004 : 09:40)
Såvidt eg har forstådt opplegget med tinyurl.com så er dette bare en midlertidig link. Tror de blir slettet etterhvert fra databasen deres som redirect'er til den riktige addressen. Men tidene det tar før de sletter den er vel såpass lang at det ikke gjør noe for "bare" linker i signatur.

QUOTE (Tinyurl.com)
By entering in a URL in the text field below, we will create a tiny URL that will not break in email postings and never expires.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...