uranus Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hallo! Tenkte jeg skulle lage en liten konkurranse her. Den går ut på å lage den kuleste versjonen av en YRV på Photoshop, alstå å "modde" et bilde av en Daihatsi YRV. Jeg har laget et forslag her: Legg merke til at min er en pickup. Det er jeg som har "ombygget" den litt Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hallo! Tenkte jeg skulle lage en liten konkurranse her. Den går ut på å lage den kuleste versjonen av en YRV på Photoshop, alstå å "modde" et bilde av en Daihatsi YRV. Jeg har laget et forslag her: Legg merke til at min er en pickup. Det er jeg som har "ombygget" den litt Du må nok poste et bilde med mye høyere kvalitet, det der er for dårlig å jobbe med Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hva med å poste originalbildet? ... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Og dette skal altså være gratis reklame for firmaet ditt?? Lenke til kommentar
tovito Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bruk et annet bilde av en annen bil av samme merket!! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Og dette skal altså være gratis reklame for firmaet ditt?? Sikkert, denne mannen gir seg tydeligvis aldri... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå