AssMan2003 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Noen som hvet om et AVI til MPEG program som ikke bruker en uke før filmen er ferdig konvertert? Eller om det finnes noen brenne program som rett og slett kan brenne VCD ut i AVI format? Et eller annet, bare jeg slipper å sitte i år og dag før jeg kan brenne VCD'en.. På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 VCD formatet krever at filmen er i MPEG format, hadde du brukt avi, ville den ikke vært en VCD. Det tar tid å kode om avi til mpg, er ikke noe å gjøre med, bortsett fra å oppgradere hardware/optimalisere. Det er en av grunnen til at jeg liker å ha dual CPU Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Hmmm.. Det må jeg si.. Men det må jo være noen programmer som rett og slett gjør jobben litt kjapperen enn andre?! Akkurat som noen AntiVirus-programmer scanner seinere enn andre, selv om det er samme hw i maskinen.. Er det ikke det da? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 tmpgenc er vel et av de bedre programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå