unwill Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Da jeg først kom på internett en gang tidlig midt i nittitallet brukte jeg masse tid på et sted som het SN-snakk. Der møtte jeg mange interessante mennesker, og noen av dem har jeg faktisk kontakt med enda. Også fant jeg ut at det var tungvindt å snakke der, og jeg gikk over til irc. Møtte også hyggelig mennesker der. Også ble jeg lei av idiotiske mennesker og jeg ga opp. Nå... noen år senere, kunne jeg tenke meg å "møte" nye mennesker på nett. Men hvor er de? Vet noen om noen gode chatteplasser? (lav fjortissfaktor, og med mange hyggelige mennesker takk). Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 De få stedene som fortsatt eksiterer tror jeg ingen vil poste her (i frykt for at de også blir fyllt opp med fjortisser o.l). Men man har jo, som du nevner, irc.. bare å finne de rette kanalene Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 jeg brukte en tid Patagonia eller Active Worlds chaten.. - men så tok de betaling for tjenesten og da orka jeg ikke mer.. aner ikke hvordan det går nå, men du kan jo søke litt rundt.. snakaksaskakaeas forøvrig er det ganske lett å finne seriøse kanaler på irc da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå