Gå til innhold

Ny hjemmeside, kritikk takk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skift skrifttype, før noen av de gutta her ser det! Ellers synes jeg ikke bakgrunnsfarger matcher resten av siden.

Ellers helt ok i mine øyne.

Ok, skal skifte skrift type. Forslag ? Bakgrunnsfarve ? Jeg personlig synes den "harmonerer" med resten, men, men... Jeg skal vurdere å skifte farve, enten på bakgrunn eller på allt :p

Lenke til kommentar

Jeg får vel komme litt kritikk jeg da :ermm:

  • Litt mange forskjellige farger, som ikke helt matcher, bare delvis
  • Ingen mouseover på menyen, pluss at den egentlig var ganske stygg.
  • Det var liksom ingen sammenheng mellom meny, header, og resten av siden. Ser ut som det er 4 personer som har laget hver sin del og så satt det sammen.
  • Skrifttypen er nevnt og skal forbedres leste jeg...
  • "Denne siden er under konstruksjon" skal etter min mening aldri stå på en side.
  • Headeren var litt kjedelig, samtidig som den var litt gromsete.

Det var min mening :cry:

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar
Jeg får vel komme litt kritikk jeg da :ermm:
  • Litt mange forskjellige farger, som ikke helt matcher, bare delvis
  • Ingen mouseover på menyen, pluss at den egentlig var ganske stygg.
  • Det var liksom ingen sammenheng mellom meny, header, og resten av siden. Ser ut som det er 4 personer som har laget hver sin del og så satt det sammen.
  • Skrifttypen er nevnt og skal forbedres leste jeg...
  • "Denne siden er under konstruksjon" skal etter min mening aldri stå på en side.
  • Headeren var litt kjedelig, samtidig som den var litt gromsete.

Det var min mening :cry:

Ok, skal ta allt til etteretning :yes: Skal se hva jeg kan få til senere. Hva med forslag til skrift type da ? Og hva er "galt" med den som er ?

Lenke til kommentar
Ok, skal ta allt til etteretning  Skal se hva jeg kan få til senere. Hva med forslag til skrift type da ? Og hva er "galt" med den som er ?

 

Verdana eller Tahoma. Det var i hvert fall det jeg fikk beskjed om da jeg postet min side her første gangen :p

 

Hva som er galt med skriften? Tja, si det. Det er vel fordi at "alle" bruker den og at den for mange blir kjedelig, og noen sier den er stygg...

Lenke til kommentar
Vær snill med en nybegynner nå :blush:

http://home.no.net/vihovde/

Takk.

Ok... Nå har jeg endret farvene på min index side og endret font /fontstørrelse.

Ble gjerne litt "grått" synes jeg, men det kan skyldes at jeg var vant med KERMIT farven på min side :laugh: Kom med forslag om farve sammensettninger, skriv inn forskjellige "farve koder" som feks. #h4358d eller hvordan det nå en gang skrives :blush: Setter pris på all hjelp. Noen snakker om CSS style, hva er det ? Hvor lærer man seg dette ? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...