Gå til innhold

Gode frontpage sider?

Anbefalte innlegg

Så du mener at du kan få meg til å bli en bedre designer ved å skrive i denne posten? Sorry, null talent er null uansett hva du skriver ;)

Hvorfor tenker du slik ende? Det er feil innstilling det... Regner med at du er en av de hardcore koderene på denne siden av forumet, Får du i deg design biten så er du max 1337 webdesigner.

I think u shall give a try...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rett strek i photoshop: hold inne shift knappen ;)

ellers lider jeg av samme symptomer som deg enden... Null talent innen design... men det er artig å se hva de som er gode (les: polecat, mikka, dunestar og gjengen) kan få til :)

Helt klart det!

Forresten, som som skal prøve seg på The Gathering 04 Logo konkurransen?

Lenke til kommentar
Sorry, men jeg kan ikke tegne en rett strek om du holdt en pistol mot tinningen min. Det må være lov å innse at man er talentløs på enkelte områder :)

Om noken holder en pistol rett mot tinningen din så er det sikkert vanskelig å tegne en rett strek uansett kem du er ;)

Når det gjelder design så er det stort sett fantasi som setter en stopper for alle. "åssn kan eg få det til å sjå ut som ***" f eks :p

Lenke til kommentar
Sorry, men jeg kan ikke tegne en rett strek om du holdt en pistol mot tinningen min. Det må være lov å innse at man er talentløs på enkelte områder :)

Om noken holder en pistol rett mot tinningen din så er det sikkert vanskelig å tegne en rett strek uansett kem du er ;)

Når det gjelder design så er det stort sett fantasi som setter en stopper for alle. "åssn kan eg få det til å sjå ut som ***" f eks :p

he he he, sant det du sier det

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...