WeeR Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Heisann! Trenger litt hjelp ved bytte av mobil her.. Har ikke så veldig greie på sakene, så derfor spørr jeg om litt hjelp De jeg har sett meg ut er egentlig: Qtek 8080 Nokia 6600 Siemens SX1 Qteken liker jeg egentlig designet på veldig godt, samtidig som muligheten til å kunne laste ned tusenvis av programmer å bare laste de inn på mobilen er litt tøft MSN er jo også litt stilig. En annen ting som bekymrer meg er standbytiden og taletiden på denne, noen som har noen meninger? Nokia 6600 er vel for meg "det sikre" valget, men synes utseende på denne mobilen tiltaler meg lite dessverre.. Siemens SX1 vet jeg veldig lite om, men ser at det er mange som anbefaler denne. Dessverre må jeg si at jeg faktisk synes denne er enda styggere enn Nokia 6600... Er det ikke mulig å lage en pen mobil med ny teknologi? Batterilevetid og intergrasjon med outlook er veldig viktig for meg, og igjen kommer jeg da tilbake til Qtek'en som virker veldig bra på dette, her for du blant annet opp når neste møte er osv osv.. Kom også over til en link til Nokia 6230, noen som vet når denne kommer ut (litt mer eksakt enn 1 kvartal (dette stemmer jo sjelden) og hvilke spesifikasjoner det er på denne? Takk for all hjelp, det er vanskelig å velge ny mobil Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 ville valgt 6600. har prøvd den en del og har vært veldig fornøyd! sx1 derimot er jeg ikke så fornøyd med. den jeg prøvde var knappene litt dårlige og vrient tastatur. men ellers veldi make som 6600. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) anbefaler 6600.... God og grei telefon.... Kanskje litt småtor men ellers god tlf. sx1 er god den og men tastene er , har ingen sans for de; synd egentlig siden telefonen er ganske lik 6600: bra Qtek er litt nei og nei hos meg... Sier ikke mer du kan jo få msn/chatteprog på 6600/sx1 Agile Messenger heter d skikkelig bra Endret 22. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 er ikke noe proff selv, men jeg prøvde en 6600 og lugga værre! sånn at det ble virkelig irriterende... Lenke til kommentar
Pedersen2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 uhm, hva med SonyEricsson P900 ? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 kanskje for dyr men p800 er jo billig nå Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 P900/P800 synes jeg er noe av værste utseende jeg har sett.. (Har kun sett bilder på inett, så burde kanskje ta en tur til en butikk og se på den eller?) Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 P900/P800 synes jeg er noe av værste utseende jeg har sett.. Du skal ha deg en proff telefon og så sier du nei takk til to av markedets beste modeller pga. utseende? Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg ville anbefale Sx1. Har prøvd denne litt imot 6600, og trives bedre med Sx1 enn med 6600. Jeg mener at P800/P900 er mer PDA enn de er telefoner, men duverden så rike de er på funksjoner.... Sx1 Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 P900/P800 synes jeg er noe av værste utseende jeg har sett.. Du skal ha deg en proff telefon og så sier du nei takk til to av markedets beste modeller pga. utseende? Utseende teller også vettu.. Men som sagt, det er mulig at disse telefonene ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 6600 synes jeg er bedre enn p800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå