ari_brynjar Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvis jeg bytter hovedkort må jeg installere alt på nytt jeg tror ikke jeg cd-ene til alt en gang Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Det er absolutt til å anbefale å legge inn windows på nytt igjen ved bytte av hovedkort. Noen ganger klarer du å starte opp maskinen med det windows'et du hadde med det gamle hk'et, og noen ganger ikke. Som regel, hvis du ikke legger inn windows på nytt igjen, kan det hende du får en masse bluescreen opp, feilmeldinger o.l. Som regel så må du legge inn de fleste programmer på nytt også... Endret 21. januar 2004 av Gef Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Endret 21. januar 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Siden du har laget 2 poster angående hovedkort så kan du jo prøve å slenge samme spørsmålet inn i 1 post og kanskje klare å komme opp med en bedre topic Lenke til kommentar
ari_brynjar Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 da mener jeg lyd kort,graffik kort,svondre ting Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 da mener jeg lyd kort,graffik kort,svondre ting Om du kjøper nytt hovedkort så vil du jo kunne få med driverne til det da! De må installeres. Lenke til kommentar
ari_brynjar Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 får jeg med drivere? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 får jeg med drivere? Seffølgelig. Lenke til kommentar
ari_brynjar Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 så med hovedkortet får jeg drivere til f.eks geforce 2 kortet mitt!! rart Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 så med hovedkortet får jeg drivere til f.eks geforce 2 kortet mitt!! rart Om du bare bestiller hovedkort så får du jo kun hovedkortdriverne med. Ikke noe mer. Men om du skal ha drivere til Geforce kortet ditt så tar det deg ett par minutter å laste de ned fra www.nvidia.com Lenke til kommentar
ari_brynjar Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 må jeg instalere drivere til geforce hvis jeg kjøper hk?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå