voodoodoo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvor høy cpu temp kan betegnes som forsvarlig. Min P4 3.06GHZ ligger på 56-59 grader etter 1 times spilling. Sjekker temp når jeg booter opp på pc health status. Må vel nevnes at den står i en MSI Mega pc (barebone).. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvor høy cpu temp kan betegnes som forsvarlig. Min P4 3.06GHZ ligger på 56-59 grader etter 1 times spilling. Sjekker temp når jeg booter opp på pc health status. Må vel nevnes at den står i en MSI Mega pc (barebone).. ikke bekymre deg for den du, den klarer seg fint på den tempen... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Tja, du kan jo få ned tempen litt, men det krever litt arbeid. Eg slipte kjøleribben på min p4 2.6/800. Tempen var ca 60c på max loade, nå er den ca 53c, men eg har og 4 kabinett vifter. Men som sakt så er ikke den tempen du har farlig, men har du ikke kabinett vifter kan du få ned tempen noen grader om du kjøper deg 2 eller flere. En foran som suger inn luft, en bak som blåser ut varme luft. Forresten: Har du aida32 installert, ett meget bra info program om din pc's hardware og programer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå