unwill Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Jeg vet iallefall at de har 4 kort 2 Nforce3 og 2 K8T800... De to billigste har vel ikke s-ata så de blir uaktuelt. Så det blir XP versjonene, men hvilken? Vet noen hvordan lyden på disse kortene er? Er det 5.1 ? Og er de gode nok eller vil jeg trenge lydkort? Endret 21. januar 2004 av unwill Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Sitter med K8NNXP og det funker smertefritt så langt , det godtar også rammbrikkene mine både TwinMos og OCZ. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Sitter med K8NNXP og det funker smertefritt så langt , det godtar også rammbrikkene mine både TwinMos og OCZ. Hmm... ok. Kanskje jeg bare fortsetter med nforce istedenfor å gå tilbake til via da. Nforce2 var jo en stor suksess. Hvordan er lyden på kortet? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Lyden er bra den det har 6 kanals lydkort + dual bios +cpu overheat protection + smart fan (reg viftene etter temp) +raid + sata + dual lan + dual power +Hyper transport + 1394b firewire + +++ Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Lyden er bra den det har 6 kanals lydkort + dual bios +cpu overheat protection + smart fan (reg viftene etter temp) +raid + sata + dual lan + dual power +Hyper transport + 1394b firewire + +++ 6 kanal = 5.1 ikke sant? Dual Bios? For å unngå virus? dual power = ? hyper transport = ? Vet hva hyper threading er, men hyper transport? Er firewiren allerede på kortet eller må man koble den til slik at den bruker en plass bak kabinettet? Og en viktig ting til... har kortet vifte? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) firewiren er på brakett sammen med 2 ekstra usb, hyper transport , amds svar på HT, dual power er et ekstra lite kort som settes på hovedkortet for å stablisere strømmen, Dual bios kortet har to biosbrikker så skulle den ene tryne feks under oppdatering av bios så har du en løsning i den andre. Ja kortet har to vifter en på selve kortet og en på dual powerdelen men jeg kann ikke høre dem. Ja 5.1 lyd Endret 21. januar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå