Eddie123 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg lurer på om det finnes et Ethernet til USb adapter å få kjøpt noe sted. For å unngå misforståelser, det jeg trenger, er rett og slett et USB access-punkt, som kan nåes over Ethernet, ikke et USB nettverkskort. Det jeg trenger det til, er at jeg har noe PLS programmeringsutstyr med USb tilkobling, som står ganske langt unna PC`en min. Finnes noe slikt ? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei, hørt om feks Komplett sjekk Her Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg lurer på om det finnes et Ethernet til USb adapter å få kjøpt noe sted. Disse her har mye rart som man ikke finner i vanlige sjapper: http://www.danbit.no Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Den adapteren hos Komplett var akkurat det jeg ikke skulle ha, nemlig en USB til Ethernet adapter, jeg skal ha noe som gjør at jeg kan koble hva som helst av USB utstyr, feks en USb harddisk eller USB printer over et ethernet. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 HER er for printer, hardd. vet jeg ikke enda om...... Tenkte du på ekstern hdd? Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Det med harddisk, printer etc var bare eksempel.... Prøver å forklare.... Det jeg trenger, er en overgang fra ethernet til USB, som gir meg en fullverdig USB port "langt unna" PC`en. Om det er en harddisk, printer, kort-leser, joystick, høyttaler eller noe annet som skal kobles til er egentlig saken uvedkommende, jeg trenger rett og slett en fullverdig USB port, hvis du skjønner hva jeg mener. Ikke enkelt å forklare dette så tidlig på morgenen... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ikke enkelt å forklare dette så tidlig på morgenen... Ahaaa, trådløs usb kabel?? DinSide skrev dette om dingsen du jakter på....... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Noe sånt kanskje? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...4&GrpID=13&s=pl Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Les hva HW skrev om dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå