Veg_Ard Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei, topic sier vel det meste, jeg er ute etter et domene og webhotell på 50-200 mb.. Hva er billigst og best ? Mvh Vegard Lenke til kommentar
kimandre Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg bruker selv domeneshop.no til alle mine domener. Jeg synes de er uslåelige på prisen når det gjelder .no domener. Heller ikke registreringsprisen på de andre domene er så ille heller. Jeg har aldri brukt noen annen leverandør, så jeg er vel litt subjektiv, men det er vel poenget. 89,- /mnd for det største webhotellet er også ganske rimeligt. Bare til info, så benytter domeneshop unix servere, mye bedre en de microsoft baserte serverene. Mvh Kim André Lenke til kommentar
Somle_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Genialt.no har også veldig gode priser. Har noen domener og webhotell der og er utrolig fornøyd med dem! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 kjøper nå hos numberonehost.com, ca 150 kr for et år for domenet og reg :9 Lenke til kommentar
oya Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 joker.com 12 dollar for 1 år Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) ServeTheWorld slår de fleste på pris. Grei kundeservice er det også. Meget fornøyd med dem. Har en rekke hotell der. Sjekk ut prissammenligningen Men se på QXL.no og sjekk om de har noen aktive auksjoner for hotell der. Da kan du gjøre et kupp Endret 21. januar 2004 av the_pilot Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 ispnor.no bruker jeg. mvh kim f Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Vel.Åssen webhotell trenger du? Trenger du støtte for asp/php, eller bare vanlig html? Personlig bruker jeg domeneshop til domenene mine og esecuresys.com til webhotell (asp og mssql bruker jeg, men de støtter også PHP. Er veldig fornøyd med begge. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Orker ikke sammenligne med de andre forslagene her, så det kan godt være at noen av de slår b-one, men jeg liker de. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvordan er nedetiden/stabilitet på b-one? De er jo nærmest uslåelige på pris. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Ingen problemer med nedetid hittill. Har en kamerat som har hatt side der i et år, og han har ikke opplevd problemer. Kundeservicen er veldig god - du får svar på det du lurer på uten om og men. gjerne i løpet av noen minutter. Har ikke så veldig mye praktisk erfaring med de selv enda da jeg ikke har kommet lenger enn å legge ut et "kommer snart bilde" Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har gjort det før og advarer igjen mot b-one. Elendig eller bort i mot ikke eksisterende kontrollpanel, samt ubegrenset trafikk. Leverandører som tilbyr ubegrenset trafikk skal man passe seg for. Les brukeravtalen og der finner dere med liten tekst at ubegrenset absolutt ikke er ubegrenset. Blir siden din for populær stenges den.. så enkelt er det. Grunnlaget er enkelt. B-one har en linje ut mot nettet, denne takler x antall gb/tb i trafikk i måneden - dette tallet må de dele på antall brukere. Hvis mange nok går utover b-ones "anbefalte" trafikk så faller hele korthuset sammen. Jeg har registrert over 30 domener (jobber som freelance webdesigner) gjennom Domeneshop.no og kan ikke si meg noe annet enn fornøyd med dem. Webhosting har jeg hos xmac.no og er super fornøyd med dem! Hører manger er fornøyd med Servetheworld også, men så langt har jeg ikke prøvd dem. /Kristoffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå