Whirush Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har et MSI K7t266 Pro2 HK, en AMD Athlon XP1800 cpu og en TITAN TTC-D5TB cpu-vifte. Har ikke overklokka noe ennå, og tempen ligger rundt 33 grader idle.. Dette tenkte jeg kunne oveklokke litt. Men så lurer jeg på hvor mye (eller hvor lite) jeg burde overklokke uten at noe galt skjer. Har aldri gjort det før ;P Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Antagelig går grensen for fsb på rundt 145, men om du låser opp L1-broene på CPU, så kan du klinke til med høyere multiplier også! Men vær ikke for "grådig", gå pent frem for å finne maksen på fsb og multiplier. Og sørg for å finne ut hvor jumperen for "clear CMOS" sitter, det kan godt hende du får bruk for den! Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 Takker! :smile: Har hatt en del trøbbel med denne maskinen fra før, så jeg vet veldg godt hvor jumperen sitter :wink: Jaja... Dette blir jo spennende :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå