haakka Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hvordan oppdaterer jeg bios? jeg her ikke spess. peiling på sånt, men noen kompisser sa jeg burde gjøre dette. hvordan gjør jeg det da?(jeg her et MSI 654? max2 mainboard) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 mange nye hk har sånn att du bare stapper i cden å flasher biosen i windows, har selv gjort dette å det var veldig enkelt. det er også mulig å laste ned bios updaten å ha den inn på en diskett, å deretter boote fra disketten å pakker ut fila. deretter tar du et par reboots og du er ferdig, kan hende det er lurt å ta ut cmos batteriet for ordentlig å resette biosen så ingen instillinger eller annet er feil Lenke til kommentar
haakka Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 eh...? kan du forklare litt bedre? hva er cmos batt.? er det "biosbatteriet"? flashe?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 haakka: Om du går til msi sin hjemmeside, kan du få oppskriften på hvordan du gjør en bios oppdatering. http://www.msi.com.tw/program/support/down...list.php?kind=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå