VillKusseSladden Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg har tenkt å anskaffe meg nytt hovedkort og har falt ned på ABIT IC7-MAX3. Men da jeg skulle plukke ut RAM meldt det seg ett problem, jeg leste nemmelig dette på HW.no sin test av dette kortet: ---------------------------------------------------------------------------------------------- Normalt benytter vi Corsair TWINX 512-3200LL under testing. Vårt eksemplar av testkortet nektet imidlertidig å operere med doble minnekanaler når disse modulene ble benyttet. Litt research har visst at dette kortet er ganske kresent når det gjelder minne, og det ser ut til at det ikke vil samarbeide med enkelte serier. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Noen som har noen erfaringer eller som har lest noe om RAM problemer? Uavhengig av dette, hva anses som kvalitets RAM fortiden? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Når det gjelder MAX 3 har jeg testet brikker på dette fra Corsair, Geil , TwinMos og OCZ uten problemer av noe slag. Lenke til kommentar
VillKusseSladden Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå