sidewinder Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei. Har ett asus a7n8x-e delux hovedkort og en xp2800 barton. har ikke overklokket den enda, men lurer i første omgang på hvor mange grader den ca skal ligge på? hva er max før den begynner å bli ustabil? har en trinnløs prosesor kjøler, så jeg vet ikke helt hvor mye guffe jeg skal ha på den for å få den til å holde rett temp?... Lenke til kommentar
super_pc Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 max er ca 72Celcius da brenner den men får å få den til å funke best ville jeg hat den kaldere enn 45 så skru viften på fullt.. bedre med lyd enn brent prosessor Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 max er ca 72Celcius Er P4 det... max er 90 (eller noe rundt) ifølge AMD. Til vanlig bør du holde den under 60. Lenke til kommentar
drno21 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Last ned Sandra 2004 fra www.download.com og finn ut hvor mange grader CPU`en din er på. Kan ikke klage på min egen P4 holder 25 grader nesten hele tiden!!!!! Endret 22. januar 2004 av drno21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå