tdipower Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei. Har i dag opplevd den merkeligste feilen i XP hittil. Har en compaq bærbar. Hadde problemer med at et program gjorde at maskina feilet og fikk en "vanlig" explorer feil. tenkte å legge inn sp1 for den manglet, men fikk bare at installasjonen ble avbrutt. begynte å se litt rundt på maskina.... i nettverks instillingene mangler alle nett-tilkoblinger, oppringt, firewire og lan... men alt virker! Maskina står i et domene, får logget på og bruker er administrator, men i bruker lista dukker ikke brukeren opp. Prøvde å legge til brukeren på nytt og fikk da beskjed om at brukeren allerede var der. da dukket plutselig brukeren opp igjen i lista. Laget en ny lokal bruker.... når jeg logget på med denne spurte maskina om hvilken netware server jeg ville bruke..... øhh, den har da aldrig vært koblet mot noen netware box! Noen som har opplevd noe lignende? kan det være mangel på SP1? Må vel bare sette igang en reinst. hvis ingen har et supertips!? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Har hatt det samme på Win2000. Sjekk denne, den hjalp for meg selv om det ikke var umiddelbart, måtte restarte maskina en del ganger. Troubleshooting Missing Network and Dial-Up Connections Icons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå