Gå til innhold

Cheiftec vifteopsett???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, orig. vifta i døra suger jo inn, så sett da den andre bak og til å suge ut. Beste midlertidige løsning.

Spirograf: kjøpte du vanlig sort eller hvit? I de er det nemlig ikke montert vifte...kun sølv og blå som har det.

comp.gif

History admires the wise, but it elevates the brave.

[ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-03-11 23:40 ]

Lenke til kommentar

Har et Chieftec DA01SLD Servertower med en Papst 8412 NGML nederst i front som suger inn og en lik vifte øverst bak som suger ut. Dette gir en fin gjennomstrømning i kabinettet. Jeg bruker ikke den originale vifta i sidepanelet, da den etter min mening bråker alt for mye. Hvis du kun har de to viftene du nevner, ville jeg satt Enermaxen til å suge inn foran, og flyttet den vifta som står i sidepanelet slik at denne suger ut øverst bak. Hvis du har planer om å kjøpe andre vifter, ville jeg nok gått for Papst 8412 NGL (12 db). De NGML viftene jeg bruker er faktisk ikke så lydløse som enkelte vil ha det til (19 db).

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-11 23:43, sircam skrev:

Har et Chieftec DA01SLD Servertower med en Papst 8412 NGML nederst i front som suger inn og en lik vifte øverst bak som suger ut. Dette gir en fin gjennomstrømning i kabinettet. Jeg bruker ikke den originale vifta i sidepanelet, da den etter min mening bråker alt for mye. Hvis du kun har de to viftene du nevner, ville jeg satt Enermaxen til å suge inn foran, og flyttet den vifta som står i sidepanelet slik at denne suger ut øverst bak. Hvis du har planer om å kjøpe andre vifter, ville jeg nok gått for Papst 8412 NGL (12 db). De NGML viftene jeg bruker er faktisk ikke så lydløse som enkelte vil ha det til (19 db).

Helt enig, jeg kjøpte 2 slike Papst + 1 Enermax justerbar. Må si at jeg treger som bare det på at jeg ikke kjøpte 3 Enermax vifter i stedet.

Til han som hadde innlegget over meg så trodde jeg at en bør ha en vifte som er større eller presser mer cfm bak en den

som suger inn luft forran.

:eek:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...