Mushaboom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Topic, i såfall hva og hvordan? Endret 21. januar 2004 av suzze Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Med de specsene så kan du trygt stille opp Volten litt. Forsøk i steg på 0,1 - og ikke overdriv... Skulle tro at hovedkortet og minnet ditt trygt kan klokkes til 210+ (se mine specs). Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Med de specsene så kan du trygt stille opp Volten litt. Forsøk i steg på 0,1 - og ikke overdriv... Skulle tro at hovedkortet og minnet ditt trygt kan klokkes til 210+ (se mine specs). Hva er din "volt" stillt til da? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Så lenge du ikkje går over 1,9 vcore så går det sikkert bra, men så må du også tenke på at det er ikkje alle barton CPUer som kan klokkast så vanvittig. Eg får berre min opp i 182x12,5 ... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Så lenge du ikkje går over 1,9 vcore så går det sikkert bra, men så må du også tenke på at det er ikkje alle barton CPUer som kan klokkast så vanvittig. Eg får berre min opp i 182x12,5 ... oi, hva med og senke MP og øke FSB da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå