tante_olga Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) IT-avisen I am a nerd !!!!! Endret 21. januar 2004 av tante_olga Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 nerd m1 (eng.) intelligent, men ensporet og usosial person han er en n- som alltid sitter med nesa i en bok / datan- . Vil ikke akkurat kalle meg for usosial, sitter heller ikke altid forran pc'en, men endel Intelligent? tja Lenke til kommentar
bkak Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Du oppdaget det først nå? (ITavisen er kanskje verdens dårligste "avis", artikler fulle av faktafeil og mye "Se og Hør"-type stoff). Lenke til kommentar
kag Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 I nattens løp har noen nerder med psykososiale vanskeligheter hacket serveren vår, noe som resulterer i at samtlige index.html -filer er endret. Dette har påvirket alle våre artikler, men vi regner med å være tilbake til gammel status i løpet av dagen. Måtte de ansvarlige brenne..... Hvor gammel er den personen som skreiv dette? Og hva har det seg at vær gang en eller annen gjør noe ulovlig, så har vedkommende personlige problemer? Det ironiske er jo at det er de som reagerer sånn, det er artigst å plage. Dem, og de det vil få størst konsekvenser for. Samt mye liker kanskje i utfordringen. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 I nattens løp har noen nerder med psykososiale vanskeligheter hacket serveren vår, noe som resulterer i at samtlige index.html -filer er endret. Dette har påvirket alle våre artikler, men vi regner med å være tilbake til gammel status i løpet av dagen. Måtte de ansvarlige brenne..... Hvor gammel er den personen som skreiv dette? Og hva har det seg at vær gang en eller annen gjør noe ulovlig, så har vedkommende personlige problemer? Det ironiske er jo at det er de som reagerer sånn, det er artigst å plage. Dem, og de det vil få størst konsekvenser for. Samt mye liker kanskje i utfordringen. Tror nok det er meningen at det skal være litt humoristisk skrevet jeg. Tviler på det er noen som virkelig er SÅ bitter på et angrep... Tipper også at det er Vidar F som har skrevet det (Yummy) Lenke til kommentar
73|-| 313372K4 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Tror nok det er meningen at det skal være litt humoristisk skrevet jeg. Jeg ler ikke. Noen som ler? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg er en nerd, sitter mye inne og er ikke så veldig mye med venner. Jeg skjønner ikke at ordet nerd kan oppfattes negativt overhodet, datakunnskaper er utrolig kjekt å ha med seg. Jeg har ikke fremmedordbok og kan ikke slå opp ordet sosial! Denne tråden skriker etter spørsmålet, "Hva er sosial?" - er det noen som har definisjon på dette ordet? Jeg har lett for å bli kjent med nye mennesker, jeg hører ofte fremmede si det føltes som om de hadde kjent med i lange tider når jeg snakker med de. Jeg er en trivelig person, og jeg opplever at andre er trivelige og hjelpsomme mot meg også, det hender jeg blir ganske så overrasket av dette. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvordan kan en særiøs side finne på å skrive noe sånt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg tipper også det er yummy Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hurra, jeg er en nerd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå