Evleos Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Overskriftene sier vel egentlig det meste, hvilken av disse to spillerne er best? De koster tross alt omtrent det samme. Det som er viktig for meg er: -Lydkvalitet -Lydkvalitet Tenkte jeg skulle anskaffe meg noen Koss Porta Pro i tilegg. Takker på forhånd for alle svar Forresten, finnes det noen brukbare mp3 spillere med CFkort inntak? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Ingen som har noen erfaringer fra noen av spillerene? Merkelig ... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Apacer 128 fekk 5+ av hjemme pc i test "den ser ut som ein plast dings men den er dødsbra i følge dei" Endret 22. januar 2004 av londoy Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 okey! Takker, fikk plutselig en trang til radio... MSI sin Mega Stick, er denn noe? koster tross alt bare 300 kr mer.. Anandtech roste den opp i skyene, men det var vel den første mp3 spilleren de noen gang har vert borti.. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Noen som vet om det er noen vesentlige forskjeller mellom 256 versjonen og 128 mb versjonen til MSI? (Bortsett fra minnestørrelsen så klart) Lenke til kommentar
jonki3 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 som regel er ikke MSI det som har best kvalitet og brukervenlighet, ihvertfall på hovedkort og andre kort i pc'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå