Jatho Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Har tenkt og klokke en XP2500 prossesor på et VIA KT400 fra MSI. Hvordan kan jeg finne ut om CPU'n er 'låst' ? Hvor mye kan/bør jeg klokke på ei standard vifte? Hvor sikkert er det? Stabilitet ? Fremgansmåte? Kom gjerne med tips. ;7 Mvh Jarle Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Du kan glemme og clocke noe serlig med det hket.. Men du må passe på og slå av spread spectrum. Og kjøre på med (hvis fsb clocking) 3 og 3 fsb av gangen! Ellers er msi dårlig clocke kort.. Jeg har i allefall dårlig erfaring med det! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Har tenkt og klokke en XP2500 prossesor på et VIA KT400 fra MSI. Hvordan kan jeg finne ut om CPU'n er 'låst' ? Hvor mye kan/bør jeg klokke på ei standard vifte? Hvor sikkert er det? Stabilitet ? Fremgansmåte? Kom gjerne med tips. ;7 Mvh Jarle du ser at den er låst ved at du ikke klarer mer enn 11*Mp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå