Tfosheim Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Pioneer med 8x DVD±RW-brenner Pioneer oppgraderer den aldrende DVR-A06-spilleren sin med 8x DVD±R-hastigheter, og kommer dermed opp i toppsjiktet igjen. Navnet? DVR-A07. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Tenkte bare jeg skulle legge inn bilde av den sorte versjonen for de som er interresert i den: Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ikke akkurat mors peneste barn det der.. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Pioneer oppgraderer den aldrende DVR-A06-spilleren.. *Titter ned på sin A05* Datakomponenter eldres raskt Endret 21. januar 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ikke akkurat mors peneste barn det der.. Det er din subjektive mening, jeg for min del syns den var lekker, minimalistisk og stilren... Får se åssen den gjør det i testet head on head mot bl.a. plextors 8x-modell da... Blir iallefall spennende. Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) lekker? jepp i høyeste grad. Tror den svarte vil stå i stil med lian li.. Endret 21. januar 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
HEE Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 lekker? jepp i høyeste grad. Tror den svarte vil stå i stil med lian li.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 lekker? jepp i høyeste grad. Tror den svarte vil stå i stil med lian li.. Lian Li eller svart TT Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Den svarte var jo grisefin! Den hvite derimot Lenke til kommentar
ekm Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Øhhh.... er det bare meg eller stemmer ikke bildene her helt overens med de pioneer har på sin hjemmeside http://www.pioneerelectronics.com/pna/prod...8224579,00.html Lenke til kommentar
Mio Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 For min del kunne den vært rosa, den gjør samme jobben uansett Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Det er din subjektive mening, jeg for min del syns den var lekker, minimalistisk og stilren... Ordene "lekker", "minimalistisk" og "stilren" passer ikke særlig godt sammen med et produkt som har ikke mindre enn seks svære klistremerker i fronten. Skulle den vært stilren ville det ha holdt med den åpne/lukke knappen nederst til høyre. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Syns allikevel den er fin, "klistremerkene" er ikke mindre pragende enn at de passer produktet greit etter min mening og jeg syns fortsatt den er stilren. Men minimalistisk refererte jeg til det lille omfanget av "jålete" detaljer i designen på brenneren, bare så det er klart. Mvh, Haakon Endret 22. januar 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Kasei Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Øhhh.... er det bare meg eller stemmer ikke bildene her helt overens med de pioneer har på sin hjemmeside http://www.pioneerelectronics.com/pna/prod...8224579,00.html Jeg også stusset på dette. Hvis den ser ut som på bildene på HW passer den jo perfekt i Shuttle ST62K kabinettet som jeg skal bygge HTPC av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå