Anterialis Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Har sett på noen greie: BMW 325i cab 2003 mod. Mitsubishi Evo 7/8 mm. Noen forslag? (dere kan ta for dere en norsk bil, som da koster ca 300k) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Evo 7 eller 8 for 20000$??? Denne koster vel over ca 600 000 i norge.... Pantera Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Ja den var litt brukt... men veldig fin liksom.. ( ok da.. Kosta $33000) Lenke til kommentar
tøs Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 BMW, Audi, Mercedes, er svindyrt i US. Stats heller på en amerikansk bil, der får du mer igjen for pengene dine. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Jaok.. Men det er ikke så veldig dyrt for bmw heller da... Halv pris på det jeg har sett... Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 bmw, volvo, mercedes, audi, vw osv er statusmerker i usa. Skal du ta med deg bil fra norge til usa bør det bli en slik.. Omvendt så er det vel egentlig hipp som happ.. Er du derimot i usa nå så vil jeg anbefale en 1998-> Camaro ss (evt. z28). Disse får du rimelig (ned mot $10.000) og også som cab dersom du vil ha det. Vil tro en slik flytter bedre på seg enn en 325i. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Hehe Skal absolutt se på det:) Takk for tipset Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Alle biler,og jeg mener ALLE biler er mye billigere i USA en det de er i Norge, uansett merke. Det beste du kan gjøre er bare å kikke litt rundt når du kommer dit. Men jeg vil anbefale en litt rå bil av type Camaro, TransAm, Corvette etc. Burde fint få en strøken og sprek brukt TransAm eller Camaro til 20k. Corvette ligger høyere i pris for samme årsmodell. Med en TransAm eller Camaro får du mye muskler og morro for pengene. Dessverre tror jeg 2002 var siste årmodell for begge disse klassikerne, noe som i seg selv er veldig trist. Men tror det er tvilsomt om det er noe særlig å spare ved å ta med deg bilen tilbake i Norge. Avgiftene ved import blir latterlig høye spesielt hvis du har en sprek motor. Desuten er det sikkert ikke helt billig å betale frakt for en bil heller. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Nei det med import av biler er sant. Men har hørt noe om at det nå ikke lenger hjelper å ha bodd i utlandet i 5 år for å få null avgifter?? Noen som vet noe mer om dette enn meg? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Nei det med import av biler er sant. Men har hørt noe om at det nå ikke lenger hjelper å ha bodd i utlandet i 5 år for å få null avgifter?? Noen som vet noe mer om dette enn meg? 5års regelen ble avskaffet i Jan. 2002 såvidt jeg vet . Nå spiller det ingen rolle om du har bodd der i 1 eller 100 år... Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 null flyttegodsbiler framover ja Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Ja mente jeg hade hørt noe om det, men at det er så lenge siden den ble bestemt visste jeg ikke Nei men da får jeg bare bo der borte da hehe Hvem vil vel tilbake til høye priser osv? lol Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Targa tak takk... *rrrrrrrrr* herlig herlig Dette får du på mange amerikanske biler, men det veit du sikkert fra før. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvor i USA er det du skal til?` Er jo litt forskjell på Montana og Florida... men man får jo uansett mye bil for pengene i USA. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 PA. (Pennsylvania)... Ja tror man generelt får mye bil for penga så lenge man ikke bor i norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå