Minty123 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 jeg tok en vifte ut av PSUen til en 3 år gammel maskin, og måtte klippe av noen ledninger som satt fast inni PSU systemet, der er i tilleg en vanlig viftekontakt på viften. vil disse løsledningene skade noe vist jeg bare bruker den vanlige viftekontakten ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 nå er jeg ikke helt me deg. Er ledningen splittet? slik at det er en kontakt og løse ender i tillegg? det du kan gjøre er å teipe de løse endene hver for seg slik at de ikke kan kortslutte noe. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 ja, selfølgelig.. skal klippe de av helt inne med vifiten, og isolere de.. men der er 4 ledninger på den viften, 2 klaser med 2 ledninger, og 2 av de er koblet på en viftekontakt, men blir det noe kluss vist jeg bare kobler den på hk'et ? forstår ikke helt hvorfor der er 4 ledninger, og om det blir noe kluss nå som jeg bare har muligheten til å bruke to av dem Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 nei det skal det ikke bli tror jeg. det er jo trossalt en mening med den kontakten. er bare å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå