Gå til innhold

sprø casemod

Anbefalte innlegg

ein kompis snakka om å bygge inn ei maskin i ein heliumballong, men det vi kom på når vi var i gang å tenke på det, kva om du tek sterke (ikkje for sterke) elektromagnetar og festar slik at dei kan få maskina til å sveve litt over underlaget, må vel enten ha magnetisk botn, eller magnetisk underlag og elektromagnetane på den andre sida, så letta maskina når den starta og landa igjen når den vart skrudd av. Nokon som har tenkt på ideen, eventuelt prøvd ut? veit at magnetfeltet kan vere skadeleg for maskina, difor må ein ha peiling for ein sett i gang dersom nokon skulle føle seg inspirert.

Dersom du prøvar, gi oss worklog, for det må kunne verte kult!

Endret av Eirik_R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må sei det, og eg prøvde å få det fram i første posten, har ingen øyeblikkelig plan om å bygge ein slik, men kanskje andre måtte føle seg inspirert eller allereie har lagd?

til det med krafta i magnetane, satt å leikte litt med magnetar og elektromagnetar (++++) på fysikklaben i går. 5 cm avstand mellom dei og eg merka ingenting av magnetfeltet, når avstanden kom ned til 1 cm kunne eg berre såvidt halde magneten, så det skulle vere mogeleg å unngå problem med magnetfelt. fd (og hd?) tåler ganske mykje magnetisme, la ein magnet ned på ein fd ein gong, den funka akkurat som før, la den direkte på plata inni, den magneten var umogeleg å halde ifrå ein av same type, så den må ha vore nokså sterk trur eg (nesten eit år sida)

Lenke til kommentar

disketten virket som før etter at du hadde magneten over?? det har jeg prøv, og det stemmer ikke, du mister allt som ligger på disketten, så kan du formatere den og da er den som en vanlig diskett (jeg gjorde det mye før fordi noen av diskettene mine ble ødelagt, og formatering virket ikke, i allefall ikke før jeg gjorde det.) den magneten var heller ikke spesielt sterk, 2-3 kort så hang den bare en kort tid på kjøleskapet før den falt ned.

personlig ville jeg heller prøvd helium balong, selv om den må bli enorm, fordi du skal løfte 25-30 kg pc, (hmm husker ikke masse tettheten til helium, men la oss si at den er 0.5) da får du 0.5 kg løft per kl luft balongen fortrenger. tror det er slik

Lenke til kommentar

som sagt, eg kjem ikkje til å bygge ein slik pc, ihvertfall ikkje før sommarferien

eg har rekna på kor mykje helium ein treng for å få ei maskin til å flyge, med den maskina eg sit med no, på ingen måte tung, ville det kreve ein så stor ballong at eg måtte flytta til idrettshallen og sydd saman ballongen innanfor dørene :scared: , trur løfteevna låg i underkant av 0,5kg/m^3 (ikkje drep meg om eg tek feil no, det er nesten rein tipping)

fant magneten, vart plutselig nødt til å leite, joda, disketten tåler fortsatt behandlinga og magneten var faktisk veldig sterk, fylte disketten opp med småfiler, la magneten på "plata" inni i ca 3 timar, putta disketten i maskina og las alle filene uten problem. :p

for å forklare tanken ein gong til slik at nokon kan verte inspirert:

du tek x antal sterke elektro magnetar + vanlege magnetar, alle med kort rekkevidde. monterer dei under maskina. dei er kobla slik at når maskina startar går det ein stadig aukande straum(eller vert ei stadig aukande spenning) gjennom elektromagnetane, dermed stig maskina opp, og skulle kunne sveve 3-5 cm over underlaget.

når maskina så vert skrudd av vert straumen/spenninga stadig redusert slik at maskina går sakte ned igjen, ikkje berre elektromagnetar direkte av)

på/av elektromagnetar bør kunne kontrollerast med brytar

det må vere eit godt "skjold" mellom magnetar og maskin

du må ha peiling på kva du driver med FØR du sett i gong

og eg kjem ikkje til å bygge ei slik maskin sjølv, men ville berre sjå om nokon tenkte å bygge eller alt har bygd ei slik maskin

Lenke til kommentar

alt elektrisk/elektronisk vert vel påverka av magnetfelt

litt av poenget er at magnetane må ha kort rekkevidde, det skulle fint la seg gjere å få ei maskin til å sveve 1 meter oppe, men då ville magnetfeltet rekke kanskje to meter opp, og då ville det ikkje vere gunstig for hd på nokon måte. skal du gjennomføre noko slikt som dette må du derimot bruke magnetar med maks rekkevide på kanskje ti cm, dermed kan du få hd lenger opp enn magnetfeltet rekk

Lenke til kommentar
skal den gå ned når du skru den av? blir ikke det litt krasj? pc i fritt fall :p

Start, avslutt, slå av maskinen.

KADUNK!

:roll:

det er difor:

for å forklare tanken ein gong til slik at nokon kan verte inspirert:

du tek x antal sterke elektro magnetar + vanlege magnetar, alle med kort rekkevidde. monterer dei under maskina. dei er kobla slik at når maskina startar går det ein stadig aukande straum(eller vert ei stadig aukande spenning) gjennom elektromagnetane, dermed stig maskina opp, og skulle kunne sveve 3-5 cm over underlaget.

når maskina så vert skrudd av vert straumen/spenninga stadig redusert slik at maskina går sakte ned igjen, ikkje berre elektromagnetar direkte av)

på/av elektromagnetar bør kunne kontrollerast med brytar

det må vere eit godt "skjold" mellom magnetar og maskin

som medfører at maskina skal gå sakte opp og ned, brytar skal vere ved systemkræsj, dersom den som er gal/god nok til å bygeg brukar windows

Endret av Eirik_R
Lenke til kommentar

ang. at hds ikke liker magneter. har dere noen gang åpnet en hd?

hva er det som hjelper til å holde lesehodearmen på plass? magneter..

og de er forbasket kraftige. litt pes å få de fra hverandre:) tror det

som er farlig, er elektromagnetisk stråling. har jeg peiling? nei.

Endret av capy
Lenke til kommentar

har selv åpnet 2 hder sitter nå med 3 super kraftige magneter(mistet en) holder du lillefingen mellom dei klemstrer du deg holder du tommelen din mellom merker du dei ikkje,

har selv tenkt på helium pc men varmluft hadde vore bedre etter min mening,(økonomisk, lettere og få tak i,kan senke den uten og fjerne ballongen) men hadde du brukt minnebrikke, 0,05 titan plater på et mini itx og en psu som var "koblet opp" til kabinettet (kjøleribbene) og fjeren alt stål og kobber o.l er jeg sikker på at det hadde gått,tipper en vekt på 1,5 kg eller noe, så hadde du brukt helium på en 2kg pc hadde du en fått 4 kubikk meter pc, noe som er oppnåligt(du trenger kun bruke ballongen på lan og på veien til lan (pass på at pc'n ikke flyr vekk :p ), hjemme kan du ta ut luften,)

Lenke til kommentar
Pcn vil uansett ikke klare å holde seg oppreist, vil trenge støtte fra bakken ellers flyr den bare og tipper, og når du bruker noe å støtte den med så flyr den liksom ikke, og diskene??? 

sant nok.. en kul ide men tror nok ikke pcn ville klart å holde seg i ballanse...ville heller "sklidd" ut av posisjon tror jeg....

men for all del prøv :cool:

Lenke til kommentar
Pcn vil uansett ikke klare å holde seg oppreist, vil trenge støtte fra bakken ellers flyr den bare og tipper, og når du bruker noe å støtte den med så flyr den liksom ikke, og diskene??? 

sant nok.. en kul ide men tror nok ikke pcn ville klart å holde seg i ballanse...ville heller "sklidd" ut av posisjon tror jeg....

men for all del prøv :cool:

Tau, eller noe lignende vil kunne holde den på plass.

En liten stump i hvert hjørne.. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...