C0bra Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 så bra ut det her! Elsker synet av treverk i mod Sett noe kjente ved siden av så vi kan se størrelsen... melkekartong eller no hehe Kul hk-plate, ulik min metode. Morsomt å se variasjoner, og at de funker Men! Treverket ser meget u-pusset ut fyfy treverk er skjørt og trenger masse oppmerksomhet Skal pusses og lakkes når jeg har fått montert og sjekka at alt passer.. Har noe 1200papir liggende men det blir nok litt for voldsomt, stopper nok på 240.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 kanskje du kan lakke... finne noe uv lakk hvis det finnes... hehe.. flott arbeid.. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Dette blir najs Pent og ryddig, ikke for stort, bra at du ikke har ørten 5.25". Ikke pleksi! Det har jo alle, prøv å finn noe nytt og spennende. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Ikke pleksi! Det har jo alle, prøv å finn noe nytt og spennende. Hadde netting i det forrige kabinettet mitt, men det slapp ut for mye lyd.. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Over en uke uten bilder? Ingen worklog da... Stenges over helga om ingen bilder kommer. Er bilder her! Har til og med bilde av skissa i første posten.. Mener du jeg skal legge ut bilder i tråden i stede for å linke til de? Sorry, litt kjapp med å si at det ikke er bilder, men det er ingen thumbs i tråden - det kreves for en worklog. Det står i reglene, men det er mulig å misforstå dem. Og nei, det er ingen dødssynd :-) Kult prosjekt, forresten! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Over en uke uten bilder? Ingen worklog da... Stenges over helga om ingen bilder kommer. Er bilder her! Har til og med bilde av skissa i første posten.. Mener du jeg skal legge ut bilder i tråden i stede for å linke til de? Sorry, litt kjapp med å si at det ikke er bilder, men det er ingen thumbs i tråden - det kreves for en worklog. Det står i reglene, men det er mulig å misforstå dem. Og nei, det er ingen dødssynd :-) Kult prosjekt, forresten! Ok, skal få ordnet tumbnails i løpet av kvelden, takk for at du sa i fra.. Skal nå ut å saget til litt mer så det kommer oppdatering i kveld.. Har dunnet ut at jeg må lage ny frontplate EDIT: Har nå fått til tumbnails og ALLE BILDER ER KLIKKBARE Endret 31. januar 2004 av C0bra Lenke til kommentar
razer Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Noe som skjer her da? helt stoppet opp eller? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Noe som skjer her da? helt stoppet opp eller? virker slik ja Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) oi her hadde noen sett sitt snitt i å gjøre dritt Endret 12. mars 2005 av aeinstein Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) oi her hadde noen sett sitt snitt i å gjøre dritt Endret 12. mars 2005 av aeinstein Lenke til kommentar
GSM Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 [offtopic]Hva i alle dager hadde de to innleggene med dette topic å gjøre Slike innlegg tar man i offtopic forumet.[/offtopic] Kommer det noen updates her snart? prosjektet så ganske bra ut? *Vil se mer treverk * Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hva meg deg, "ballemann"? kult nick forresten..! koz... Bare så du veit det. jeg er ikke homo... Men data intereserte venner er alltid bra Lenke til kommentar
GSM Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Noe sier meg at noen tuller med bruker kontoen hans Ser at de andre inleggene han har her på forumet er ganske "normale" Lenke til kommentar
Novec Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Vi får håpe det, GSM, hvis ikke ryker det på huet og ræva ut etterhvert... Innleggene er uansett slettet, så får vi ønske aeinstein velkommen tilbake i de "normales" verden :-) Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Vi får håpe det, GSM, hvis ikke ryker det på huet og ræva ut etterhvert... Innleggene er uansett slettet, så får vi ønske aeinstein velkommen tilbake i de "normales" verden :-) Du mener at de innleggene til aeinstein ovenfor i posten er slettet? De er uansett ikke det akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå