Echosiren Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 finnes det? syns bare det blir så utrolig trgt noen ganger Lenke til kommentar
sim Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Programmet heter "Ring din ISP og be om høyere hastighet.exe", du trenger forresten også filen "penger.dll". Seriøst; tror ikke det finnes du, desverre. Forresten, hvis du har telenor ADSL, så kan det hjelpe å fjerne det oppkoblingsprogrammet som følger med og legge inn et rasPPoe eller hva det heter .. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 jeg mente at jeg ville at internettet mitt skulle fungere optimalt, noe det ikke gjør... jeg har adsl 784kbps/128kbps med 10 gb grense men når jeg går f.eks inn på sol.no, så går det på 3,3kbps og maks 15kbps... nei, jeg bruker ikke kazaa, dc++,emule,winmx eller noen av de. det eneste jeg har på når jeg er på nettet er messenger og opera.... Lenke til kommentar
T.S Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 http://www.dslreports.com/tweaks Lenke til kommentar
sim Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Kan være sol.no sine servere som er treige. Har du prøvd å kjøre ITAvisen sitt speedometer ? Om du får like dårlig hastighet der, så er det kanskje noe feil med linja de ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå