diversity Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 jeg ødelagte det forrige hket mitt.. noen som vet noen bra på komplett sin demo liste.. hvis noen kan finne et "bra" socket a hk med støtte for pc3200 ram... til topper 690 inkl frakt så hadde det vær supert Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Asus A7N8X E-DELUXE! Har kjøpt dette til min pc, funker som fjell og til en grei pris (ca.1100 kr.) ligger en link på dette i HW`s nyhetsarkiv under des.2003! Sjekk det ut da vell Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Syns han sa at det skulle koste toppen! 700 kr inkl frakt, men da tror jeg at du må spare litt, evt låne penger. Siden det er ikke mange gode kort til den prisen, men de funker jo selvfølgelig. Skal du overklokke da? Er "stæsj" noe viktig (S-ATA, Raid o.l)?? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 at det er socket a, usb 2.0, takler pc3200 ram.. snakker om demo kort fra komplett her da... orker ikke kjøpe helt nytt bra et.. trenger bare et som liksom er greit nok.. det var et abit nf7 som døde... Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Demo varer på k og andre steder. Kan du finne billig hk... abit nf2 v2 -s koster deg litt over 500 .. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Sitter med det samme valget, men jeg har et litt vanskelig med å velge brikkesett: Er ikke sikker om det skal være nForce2 Ultra400 eller KT400. Skal jeg velge nForce2 ville det blitt Asus A7N8X Deluxe som koster 650 kr. Har alt du krever og litt til, fikk sekser i test av hw. Skulle det være KT400 ville det blitt GigaByte 7VAXP KT400, uheldighvis står det ikke at den er til salgs noe sted i prisguiden, men det kan jo hende at du finner den brukt. Syntes den hadde en veldig fin bundle, RAID. Den er ikke så ok vennlig, men men. Ellers så er det noen fine Epox kort på nFoce2 sida som også sikkert ville vært fine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå