DrDoogie Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Fra artikkel i Aftenposten, har vi: Sikkerhetsinspeksjonen spurte henne om hva hun sa, og Samantha Marson skal ha gjentatt to ganger at de måtte være forsiktig fordi hun hadde tre bomber i bagasjen. Og noen av definisjonen på "assclown": 1. A person who, while under the influence, makes a complete fool of himself while attempting humor. An assclown may wear an asshat. 2. A person who, while making a serious attempt as something, fails to realize what a complete fool he has made of himself. 3. An untalented schmuck. Source: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=assclown Er det mulig å bli teitere? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen nei, eller for å si det idiotene selv sier: "ikke den smarteste kniven i skuffen" Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Herregud...Hun syntes vel det ikke er like morsomt nå tenker jeg. En gang kan jeg forstå, men tre? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 eller for å si det idiotene selv sier: "ikke den smarteste kniven i skuffen"Har forstått det slik at det er et sosialdemokratisk uttrykk om de "mindre begavede", selv om det ideelt sett ikke skal finnes noen smarte og dumme. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Har forstått det slik at det er et sosialdemokratisk uttrykk om de "mindre begavede", selv om det ideelt sett ikke skal finnes noen smarte og dumme. "Ja". Vi skulle hatt P&R igjen, skulle vi ikke? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Har forstått det slik at det er et sosialdemokratisk uttrykk om de "mindre begavede", selv om det ideelt sett ikke skal finnes noen smarte og dumme. "Ja". Vi skulle hatt P&R igjen, skulle vi ikke? Savnet er stort, men jeg lover å holde igjen brannfaklene fremover Nå hadde det vært særlig aktuelt å diskutere monarkiet, nå som vi har fått en kommende drotning Laila av Alnabru. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det fine med politiske ideologier er at ingen av dem fungerer i praksis. Og på diskusjonsforumer blir det moro for hele familien og jihad Hansen. Derfor forsvant P&R. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Det fine med politiske ideologier er at ingen av dem fungerer i praksis. Og på diskusjonsforumer blir det moro for hele familien og jihad Hansen.Derfor forsvant P&R. "Thread Derailment in progress...". Jajovel. Hvis nå "Jihad Hansen", i godt selskap med "Jalla Jalla" og "Jokk-a-Mokk" koser seg, så er det vel ikke'no galt i det? Min alternative forklaring er derimot at i vurderingen av om moderatorene skulle bruke masse tid på å følge opp ting kontinuerlig, eller bare slå hardere ned på ting som klart utpreget seg som negativt, så valgte dem minste motstands vei og bare gav f. Forøvrig vil jeg mene at det er andre ting, utenom off-topic, som kunne bli hardere slått ned på, og at det hele derfor dreier seg om et reaksjons-ansvar. Anyway, på vei hjem fra Australia (slutten av Februar) var det også en slik moroklump foran meg i køen ved røntgen-kontrollen. Jeg hadde da ett par hovedkort og annet i ryggsekken, og da kontrolløren spurte meg hva dette var, svarer kisen som står rett ved siden av meg (selvfølgelig): "It's a bomb.". Jadda. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det morsomste for henne blir om hun får maksimal straff for falsk bombealarm. Da kan hun sitte der i femten år og lure på hva som er definisjonen på humor. Kanskje fengselet tilogmed har et godt utdanningstilbud - så kan hun jo ta doktorgrad i humoristiske emner. Lurer på om hun sa BØMB. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvis nå "Jihad Hansen", i godt selskap med "Jalla Jalla" og "Jokk-a-Mokk" koser seg, så er det vel ikke'no galt i det? Jeg leste en stund utelukkende off-topic kategorien fordi politikk og religion var der. Var både underholdning og skremselspropaganda for min del på en gang kan man si. Akkurat hva som gjorde det så morsomt å skremmende samtidig gjetter vel de fleste: Ekstreme meninger og tråder som etter side 2 gikk på det samme gamle: Sosialister siterer til kapitalister som svarer ved å sitere dem igjen. Etter et kvarter er tråden på ørtiåtte sider og handler om noe helt annet enn da den sporet vekk fra topicen på side 2. Slik som jeg gjør nå. Denne posten blir ellers fort personangrep eller angrep på en/flere politiske ideologier/religioner (stryk det som ikke passer), så derfor stanser jeg det der. Jeg tror ærlig talt løsningen ligger i at brukerene lærer å begrense utsagn laget for å krangle/provosere og ikke i strengere moderering. Skjønt, folk kan ikke provosere hvis hostmasken deres er blokkert (Jada, jada. Dynamisk ip også videre. Poenget står.). Så til den kjedelige delen av posten. Sist jeg var i London (rett etter nylige terrortrussler mot flyplassene. Spesielt mot Heathrow jeg reiset til) var det et rent ****** med kontroller, men det var ikke noe stort problem å få med meg en nøkkelring (av metall) ombord i flyet. Hadde glemt den i lomma og oppdaget det da jeg kom til hotellet. Tenk om den nøkkelringen ble filt til av kanapé-pinner (hvis jeg hadde fløyet på første klasse da) og blitt gjort til et drapsvåpen av uante dimensjoner? Jeg som femtenåring kunne sikkert sendt den vestlige sivilisasjon ned i ildregn og blodbad. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Alt er mulig Moyner Tenk over dette: De tar fra deg den sløve gamle speiderkniven du hadde glemt du hadde i lomma (forståelig nok) og gir deg en biffkniv i det dere er trygt oppe i skyene.. (På første klasse though). Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Etter et kvarter er tråden på ørtiåtte sider og handler om noe helt annet enn da den sporet vekk fra topicen på side 2. Slik som jeg gjør nå. Nemma problemma. Denne tråden har ikke mer innhold enn det som var i første post anyway. Jeg tror ærlig talt løsningen ligger i at brukerene lærer å begrense utsagn laget for å krangle/provosere og ikke i strengere moderering. Enig. Men motivasjonen kan jo da være å bli fortalt hvor skapet skal stå. Provokasjoner "krever" tilsvar, det er derfor det kalles "flamme"-krig - fordi brannen sprer seg. Ellers, du har hørt Dennis Leary sin "Airport Security" fra skiva "No Cure for Cancer"? Ubetalelig. Spring og kjøp den på Kazaa. Nu! Endret 21. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå