Lamo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 har eye candy som jeg tror jeg brukte på en eldre verson av Photo shop, men jeg får det ikke til å virke på Photoshop 7.0.. er det sånn at det bare fungerer på eldre versoner.. Trenger ihvertfall nytt plugin med flere filter til Photo Shop 7.0. Hvor kan jeg finne det? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Alien Skin selger flere av de mest kjente filterne sine (blant annet EyeCandy og Xenofex) på hjemmesiden sin: http://www.alienskin.com/ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 7.0.. er det sånn at det bare fungerer på eldre versoner.. I følge denne siden skal det fungere på PS 5.5 eller nyere. Selv fikk jeg installert det i PS7.0, har ikke prøvd i CS enda. Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 hvilken eyecandy er det? eyecandy 4000 funker hvertfall fint i PS 7.0 hos meg. Kai Power Tools er og en kjent PS plug-in Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå