T.F.T Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) hvilken fizzkeeper er best av denne og http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=JK05100] denne[/url] ? fungerer de slik som de skal? holder de på kullsyra? lenge? dør colaen på LAN? de ser jo veldig nyttige ut da. noen som har prøvd? Endret 21. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Har ikke opplevd at colaen dør på LAN.. så jeg ser ikke helt vitsen. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Har ikke opplevd at colaen dør på LAN.. så jeg ser ikke helt vitsen. hmmm, det har jeg.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Har ikke opplevd at colaen dør på LAN.. så jeg ser ikke helt vitsen. det er ikke bare på LAN de kan brukes men f.eks hvis du drikker 1 l cola på en vanlig lørdagskveld og har tenkt til å drikke den siste halvliteren en annen dag litt senere. da er det deilig med frisk cola. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Mye rart man ikke har bruk for! Som regel klarer man vel å drikke opp brusen før den er tam? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Mye rart man ikke har bruk for! Som regel klarer man vel å drikke opp brusen før den er tam? som regel men ikke alltid. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ja.. du sier noe der... har ofte litt igjen i 1,5 literen i kjøleskapet f.eks... fint å hatt en sånn over natta.. hmmm Lenke til kommentar
lodott Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Men funker den der da? Vil ikke kullsyren bare blande seg med oksygenet man pumper inn? Eller vil faktisk luften man pumper inn holde kullsyren nedi brusen? Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 kullsyren vil holde seg nede i brusen. tenk på det slik: når du kjøper en ny brus er det en viss mengde brus og en viss mengde luft i flasken. tørst som du er, åpner du flasken og forskyver denne likevekten. For å kompansere slipper brusen på en del av kullsyren som tidligere var presset inn i brusen. trykket inne i flasken utjevnes. MEN, med fizzkeeper'en så ville jeg anta at man mer eller mindre vi holde denne likevekten konstant slik at tapet av kullsyre (og vemmelsen over ekkel cola) blir mindre. ehm... ja, ble en litt lite naturvitenskapelig forklaring. menmen, prinsippet som teller tross alt! Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Er det ingen her som har testa den? Blei så nyskjerrig her nå at jeg nesten må bestille den...Hadde tenkt til å bestille den forrige gang jeg bestilte fra Microplex men klarte å glemme det... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg leste topicen "jizz-keeper". De fungerer helt fint etter hva jeg har erfart, men det beste er egentlig å kjøpe små flasker cola når man ikke orker en hel. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg leste topicen "jizz-keeper". Du også? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Har ikke opplevd at colaen dør på LAN.. så jeg ser ikke helt vitsen. Nope, men varm blir den Så dritt i fizzkeeper og heller finn et lite mini kjøleskap Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Så dritt i fizzkeeper og heller finn et lite mini kjøleskap Det har jeg sykt lyst på... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 har faktisk to av den derre pump'n pour. de funket ikke så bra som jeg ville trodd, men de funker bra, likevel. har man litt ekstra cash så løp og kjøp...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå