Xell Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg prøver å vurdere et vannkjølingsoppsett der noe kommer til å kobles parallelt og noe i serie. I den forbinnelse hadde det vært greit å hatt litt oversikt over hvor mye varme de forskjellige komponentene produserer (i W). Det jeg er ute etter er CPU, GPU, NB, PSU (300-350W) og harddisker. Dersom det er noen som har tall på vhor mye varme en eller flere av disse komonenten produserer så hadde jeg satt pird på det Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 CPU 50-80 W vid max belastning. GPU, max ca 50 W (värstingmodell) NB 15-20 W(?) PSU ca 100 W värme harddisk, ca 20 W /Olle Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 takker. Har lett litt rundt og fant ut at Seagate baracuda V og 7002.7 ligger på 7.5-13W (idle til full aktivitet) NB er det værre å finne ut noe om synes 15-20W hørtes lite ut, men den blir kanskje ikke så gruelig varm? Synes også 100W på ÅSU hørtes mye ut, men jeg har jo ikke peil, det var derfor jeg spurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå