Tha sims Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Skal jeg reinstallere hele os? DU... Ikke for å være frekk.. Var nesten så jeg svarte JA på spørsmålet ditt, men tok det til meg.. Den har bare sagt ifra at den har STOPPET disse forsøkene på innbrudd i din maskin!.. Det har ikke skjedd noe værre.. HVIS det isåfall HAR skjedd, har sannsynligvis ikke brannmuren din fått det med seg uansett! Bare la det ligge, du! heheh.... ja- jeg er en meganoooooob på dette emnet... men skal jeg ikke gjøre noe med det???? Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Nei, og atter nei... gitt.. Endret 21. januar 2004 av Beetlebum Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Hehehe..... oki.... sikker... nædda.... thanks Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) hmm... filpost Endret 21. januar 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Har egentlig ikke noe med dette å gjøre, men gidder ikke lage ny post. Er brannmuren i Windows XP bra nok, fortiden kjører jeg bare på den, er det bare nok? Hadde ikke tenkt å legge inn noe mer med det førstem, eller burde jeg det? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det aller meste brannveggen rapporterer er ufarlig. Stort sett. Rapporter om forsøk gjør vel ingenting så lenge firewall'en klarer å stoppe dem Gikk nettopp inn i mitt tredje år med nett tilkoblet 24/7, men har enda ikke blitt hacket, hverken merket det selv eller fått beskjed av firewall. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 [Grin] 93591 intrusions has been blocked since install. 12644 of those have been high-rated. [/Grin] Jeg sitter på ei telenor ISDN linje altså.... Tror du kan ta verden med ro Enten det, eller så bør jeg begynne å bekymre meg mer Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 [Grin]93591 intrusions has been blocked since install. 12644 of those have been high-rated. [/Grin] Jeg sitter på ei telenor ISDN linje altså.... Tror du kan ta verden med ro Enten det, eller så bør jeg begynne å bekymre meg mer Hehe... å jeg har brebånd..... takker alle sammen... sover bedre om netttene nå... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå