Gå til innhold

Koss PortaPro og Creative NX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går an å kjøpe en rimelig skjøteledning om et par hodetelefoner kommer med veldig kort ledning (typisk for de fleste som er beregnet på bærbart utstyr).

Sjekk dette: Jeg var "tilfeldigvis" innom Komplett.no i dag, og de skal ta inn Koss Portapro! Og ikke bare det, men sist jeg sjekket ville prisen bli... 441,- .. !! :thumbs: Synd jeg allerede har kjøpt :cry:

Se dem her

Forventes inn 29. januar.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

har sportapro & muvoNX combo, høretelefonene er greie (synes mine sony kjøpt i 1996 er bedre). muvoNX har en lei tendens (hos meg) til å gøre musikk-filer korrupte som gir en høyfrekvent lyd som skader hørselen og får enhver til å sverge hevn på creative firmaet. har nyeste firmware, neste portabel blir garantert ikke fra creative for min del

Lenke til kommentar
Det går an å kjøpe en rimelig skjøteledning om et par hodetelefoner kommer med veldig kort ledning (typisk for de fleste som er beregnet på bærbart utstyr).

Sjekk dette: Jeg var "tilfeldigvis" innom Komplett.no i dag, og de skal ta inn Koss Portapro! Og ikke bare det, men sist jeg sjekket ville prisen bli... 441,- .. !! :thumbs: Synd jeg allerede har kjøpt :cry:

Se dem her

Forventes inn 29. januar.

Det var på tide

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...