FuglFøniks Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Nettopp bestlit Koss Porta Pro og Creative NX 128MB. Er det bra? Bør jeg bytte i noe til samme pris? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Av alle steder bestilte jeg det faktisk fra databutikken, håper på det beste. Noen som har porta pro eller muvo NX? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Porta pro og Creative mp3 spillere = GULL! har en Zen mp3 spiller og portapro.. Gull Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Godt å høre! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Vil Porta Pro i det hele tatt være no særlig tess på PC? Skal ikke bruke den til det sltså, men må ha nytt headset til PC, og har ikke pengetre i hagen ( ) Skal vel kjøpe et pengetre, deretter spare til en Sennheiser. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 porta pro duger til pc og ja.. men er litt upraktisk pga den sykt korte ledningen Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Det var jo dumt. Men har jo det supre Trust 410 headsettet her, så det går nok bra... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Det går an å kjøpe en rimelig skjøteledning om et par hodetelefoner kommer med veldig kort ledning (typisk for de fleste som er beregnet på bærbart utstyr). Sjekk dette: Jeg var "tilfeldigvis" innom Komplett.no i dag, og de skal ta inn Koss Portapro! Og ikke bare det, men sist jeg sjekket ville prisen bli... 441,- .. !! Synd jeg allerede har kjøpt Se dem her Forventes inn 29. januar. Endret 23. januar 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 porta pro duger til pc og ja.. men er litt upraktisk pga den sykt korte ledningen hva med en skøyt? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 har sportapro & muvoNX combo, høretelefonene er greie (synes mine sony kjøpt i 1996 er bedre). muvoNX har en lei tendens (hos meg) til å gøre musikk-filer korrupte som gir en høyfrekvent lyd som skader hørselen og får enhver til å sverge hevn på creative firmaet. har nyeste firmware, neste portabel blir garantert ikke fra creative for min del Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Det går an å kjøpe en rimelig skjøteledning om et par hodetelefoner kommer med veldig kort ledning (typisk for de fleste som er beregnet på bærbart utstyr). Sjekk dette: Jeg var "tilfeldigvis" innom Komplett.no i dag, og de skal ta inn Koss Portapro! Og ikke bare det, men sist jeg sjekket ville prisen bli... 441,- .. !! Synd jeg allerede har kjøpt Se dem her Forventes inn 29. januar. Det var på tide Lenke til kommentar
TMH Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg synes det var en fin kombinasjon!!! Lenke til kommentar
jonki3 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg synes det høres bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå