Gå til innhold

utseende på windows shellet

bfisk

Anbefalte innlegg

hmm. var hos en kompis av meg en gang og så noe avsindig stilig:

et sånn program som endra på alt av vinduer, menyer osv, sånn at det så helt annerledes ut, skulle tro fyren hadde bytta shell jo.

men, jeg kan ikke huske hva det heter!!

noen som vet hva jeg mener som kan hjelpe meg med navnet på dette lille programmet? evt, andre, liknende programmer (og NEI, ikke litestep.)

mvh

B-FiSK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pass opp. windowsblinds suger, og bruker massevis av ressurser.

"hvor finner jeg windowsblinds"? slike spørsmål er latterlig dumme, vanligvis er det http://www.windowsblinds.com, hvis ikke det funker, prøv å søk i google etter windowsblinds? men jeg skal være såpass raus at jeg gir deg informasjonen:

http://www.stardock.com

men det finnes et annet programm som er mye kulere enn windowsblinds: DesktopX ! (samme folkene som har laget det, så du finner det på samme side..)

Lenke til kommentar

Men en ting om dette prog'et som Themexp.org bruker...bruker ikke det en god del systemresurser?

Eller replacer det det gammle Winskins med nytt...ikke bare legger det overdet gammle som noen av disse programmene gjør.

StyleXp tar i allefall 7,908K MEMMORY USAGE på min pc.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-14 15:58, B|Real skrev:

Men en ting om dette prog'et som Themexp.org bruker...bruker ikke det en god del systemresurser?

"Man kan ikke faa alt her i verden... men om man kunne det, hvor skulle man hatt det hen?" - Herodes Fake

Ja. WindowBlinds bruker mindre CPU-cycler.

Men alt er et trade-off - hvis du ikke liker en overhead paa 10% av prosessor-kraften, kan du jo bruke dos isteden.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...