Gå til innhold

Programetterlysning til N6600

Blib

Anbefalte innlegg

1: Fjernkontroll for PC til N6600 som kan styre lyd, bytte sang og andre oppgaver. BØR fungere med iTunes

2: Et program som kan synkronisere bursdagene som er lagret på hver enkel kontakt i kontaktlisten med kalenderen

3: Et bedre kalenderprogram

4: Noen *skikkeligt* fete skins :)

5: Program som kan legge tastelås-funksjonen på noen andre knapper og gjøre slik at venstre tast blir like responsiv som den høyre (Når du klikker på den høyre for å hurtigstarte f. eks Kamera må du vente 2-3 sekund før den starter, i og med at den venter på om kanskje *-tasten blir trykt ned

6: Speedup-programmer? Finnes det noe software som kan gjøre telefonen noen hundredels sekunder raskere i svingene? :)

7: Surfing på internett via PC-internettet, overført til telefonen via bluetooth

8: streaming av musikk/film til telefonen fra PC?

9: Muligheten for å å datoen i dag til å bli listet opp på samme sted som den står i Generell-modus, selv når telefonen står på lydløs

10: Stoppeklokke

11: Et program som lar deg skrive inn flere klokkeslett. Til alle tider vil den alltid vise, som skjermbeskytter, en STOR, digital klokke og "time remaining" til neste forhåndsvalgte klokkeslett. Skal brukes til å sjekke hvor mye tid det er igjen til friminut på skolen :)

Håper noen vet om noen smarte programmer der ute og kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da regner jeg med "bloobs" er ute etter navnet på noen av de nevnte programmene! Kom igjen folkens gjør som meg:

Prøv Psiloc Total Irmote

- den kan du styre diverse TVr, video, dvd, sattelit, recievere og masse annet med!

Andre artige\bra programmer?

Lenke til kommentar
Da regner jeg med "bloobs" er ute etter navnet på noen av de nevnte programmene! Kom igjen folkens gjør som meg:

Prøv Psiloc Total Irmote

- den kan du styre diverse TVr, video, dvd, sattelit, recievere og masse annet med!

Uhm, jeg tror kanskje det er meg du refererer til når du sier "Bloobs" så jeg svarer på det jeg :)

Ja, jeg er ute etter NAVN. Jeg vil IKKE at dere skal drive å oppfordre til priatkopiering i denne tråden så vennligst hold det for dere selv takk :)

Og vennligst heller ikke la dette bli til en "list-opp-alle-dine-beste-programmer"-tråd, da jeg kun er ute etter navnet på programmer som kan gjøre de oppgavene jeg ber om. Så hvis noen vet navnet på dem, vennligst post dem her. Når jeg har fått besvart dem kan vi gjenrre fortsette med lista, andre kan komme med programmer de savner og folk kan poste hva de liker. Men før den tid vil jeg altså få noen svar på mine spørsmål ;)

Kom på ett til forresten: Program som kan spille av filmer i fullscreen og som da forhåpentligvis kn spille de av "rett". Jeg la over en 100MB film i dag men dessverre ble den vist opp/ned og speilvendt. IKke akkurat den ultimate filmopplevelsen kan du si :p

Lenke til kommentar

Prøv Psiloc Total Irmote

Uhm, jeg tror kanskje det er meg du refererer til når du sier "Bloobs" så jeg svarer på det jeg :)

Ja, jeg er ute etter NAVN. Jeg vil IKKE at dere skal drive å oppfordre til priatkopiering i denne tråden så vennligst hold det for dere selv takk :)

Og vennligst heller ikke la dette bli til en "list-opp-alle-dine-beste-programmer"-tråd, da jeg kun er ute etter navnet på programmer som kan gjøre de oppgavene jeg ber om. Så hvis noen vet navnet på dem, vennligst post dem her. Når jeg har fått besvart dem kan vi gjenrre fortsette med lista, andre kan komme med programmer de savner og folk kan poste hva de liker. Men før den tid vil jeg altså få noen svar på mine spørsmål ;)

Kom på ett til forresten: Program som kan spille av filmer i fullscreen og som da forhåpentligvis kn spille de av "rett". Jeg la over en 100MB film i dag men dessverre ble den vist opp/ned og speilvendt. IKke akkurat den ultimate filmopplevelsen kan du si :p

Er faktisk ute etter akkuratt det samme selv! Etter litt leting gjennom forumet fant jeg faktisk en tråd der en fyr sa at du kunne bruke VidoeMSG. Er på italiensk så er vel ikke så kult da. Har ingen peiling på hvordan jeg får det, men jeg har sendt PM til han.

Lenke til kommentar
1: Fjernkontroll for PC til N6600 som kan styre lyd, bytte sang og andre oppgaver. BØR fungere med iTunes

Noe som fungerer med iTunes har jeg bare sett til Mac. Om det holder med Winamp til PC så prøv Bemused.

7: Surfing på internett via PC-internettet, overført til telefonen via bluetooth

Finnes ikke

Går ikke dette på 6600? Det fungerer fint på 3650 uten noe program. Det finnes flere tutorials på hvordan man setter det opp. Skal se om jeg har en link.

Lenke til kommentar

Finnes ikke

Går ikke dette på 6600? Det fungerer fint på 3650 uten noe program. Det finnes flere tutorials på hvordan man setter det opp. Skal se om jeg har en link.

Etter det jeg har forstått er det ikke mulig på 6600. Slik gjøres det på 3650: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=402

Program nr 11 i listen hadde vært helt genialt hvis det fantes...

Jeg har ikke sett noe program til punkt 5, og jeg er enig i at det er utrolig irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...