Popobawa Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tror du politiet gjør noe med en sånn liten sak? Nei! Det må veldig stoooooore summer til før politiet gidder å røre på en finger. Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ettersom fyren har blitt anmeldt og dømt tidligere for ca 9000 kr, så ja... Absolutt... Og straffen blir sikker strengere denne ganger, siden han har vært i trøbbel før... Tidligere sak Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hvis mannen er dømt tidligere for samme sak, er det nok mye større sjangse for at politiet gidder å gjøre noe. Lenke til kommentar
lovlig Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det var meg som fikk mannen dømt, men det var ingen anmeldelse og ingen straffesak. Mao FSS ble ikke dømt til straff (fengsel. bot etc) men kun dømt til å betale tilbake skyldig beløp + utgifter (rettsgebyr, reise, frakt og utlegg ifbm saken). For alt jeg vet kan Frank Stian Svingen være ustraffet (det kan en sikket finne ut ved å ringe politikammeret der han bor). Jeg SAKSØKTE Frank Stian Svingen og fikk igjen pengene mine ved dom i forliksrådet. Dette er ikke det samme om anmeldelse og politiet er overhode ikke involvert i denne prosessen. For å saksøke noen kreves det mye mindre beviser. Det er ingen krav om at saken skal være alvorlig eller beløpene store. Saken blir ikke henlagt slik som politiet gjør når de ikke har tid og ressurser... Det er liten tvil om at den som gidder å saksøke FSS vinner, det krever bare litt tid og ressurser. En annen sak er om mannen har penger å betale med, men jeg fikk nå i alle fall tilbakebetalt. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Fornavn Frank-stian Etternavn Svingen Fødselsdato 1983-10-11 Etter litt søk så fant jeg dette. Fant også en adresse i Lillestrøm. Kan vel hende at han har flyttet på seg. Ingenting er vel bedre enn å få noen jenter til å legge ann på han og trekke ut den informasjonen man trenger ( så sannt han ikke er homo da). Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Fornavn Frank-stian Etternavn Svingen Fødselsdato 1983-10-11 Etter litt søk så fant jeg dette. Fant også en adresse i Lillestrøm. Kan vel hende at han har flyttet på seg. Ingenting er vel bedre enn å få noen jenter til å legge ann på han og trekke ut den informasjonen man trenger ( så sannt han ikke er homo da). Ha ha.. Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) han bøffern pøvde seg på meg og han prøvde å selge hp laptop til meg men jeg lukta humbug før han lurte meg heldigvis Endret 10. februar 2004 av RAPTORR Lenke til kommentar
bujkster Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Beklager at jeg ikke har skrevet i forumet på en stund. Har kun fått halvparten av pengene fss skylder meg til nå. Etter masse mas sendte han en scannet blankett som "bekreftet" overføring av penger til kontoen min. -den var selvfølgelig falsk. Noen dager etterpå sendte han meg en mail der han hadde satt over penger til meg via nettbank. Dagen etterpå kom pengene fram, og i tillegg lovte han å sette inn resten av pengene to dager senere. Han sendte meg printscreen av at de var overført til kontoen min. Der det stod status "venter" . Har sjekket med nordea, og status venter betyr at man ikke har nok penger på kontoen!Har fortsatt ikke fått pengene ,og det viser seg altså at FSS ikke har dekning på kontoen!!! han later som han har overført penger....som han ikke har! Har også fått kontakt med en annen på forumet her som også har blitt svindlet med samme "vare" og vedkommende har heller ikke fått noe penger tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå