Popobawa Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Veldig enkelt hvis han bor på andre siden av landet... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Vel jeg selger aldri noe utenom det er forhåndsbetalt, da det viser seg at mange ikke henter pakker. på qxl kann du jo også sjekke hva andre har erfart med selgern før du handler. Jeg tviler ikke på at du ser seriøs Snekkeren, men det er desverre ikke alle som skor seg på å levere hva de lover. De fleste av disse opererer med salg på forskuddsbetaling, det er vel den enkleste måten å svindle seg til penger, liten risk ser det ut til at det er også. Mange ser seg blinde på et heftig, stilig, kraftfullt 'butikk-navn', enten på internett eller tekst tv, hvorpå kundene hopper på diverse lugubre og for-godt-til-å-være-sant-tilbud, noe som -kan- vise seg å være akkurat DET. Har et inntrykk av at det blir bare mer og mer av den sorten, så jeg oppfordrer jo alle til å bruke sunn fornuft! Ikke handle med forskuddsbetaling på plasser eller hos folk som du ikke har hørt om før eller kjenner, da er sjangsene for å bli brent betydelig mindre. Anbefalinger på QXL kan la seg fabrikere, så jeg er skeptiske til de også! .Sir. Mye tull her igjen, husk at 99 av 100 er ærlige og mange vil spare penger når man forskuddsbetaler, som regel/ofte porto og oppkravsgebyr. Karakterer til en som har solgt ting og tang lenge på QXL elns. vil bare vise at personen er pålitelig, selv har jeg over 60 +++++ og ikke noe annet. Har riktignok fått tilbake noen pakker i retur og måtte betale portoen for det. men stort sett har alt funkert vel og bra. Den dagen vi slutter å stole på folk så da er det game over..... Seff er det alltid noen uheldige her i livet også.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Støtter den, har selv bare + med et unntak som er nøytral dette ga han fordi jeg solgte et kabinett og fant ut at jeg skulle slenge med noen støydempingsmatter (disse var ikke med i prisen) så ga han meg nøytral karakter fordi han fant ut at det var røyklukt av mattene Hadde jeg sendt kab uten mattene så hadde alt vert ok Lenke til kommentar
Raper Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Snekker'n Kanskje han trodde du hadde brukt kabinettet til å røyke fisk i? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ja mulig det men man trekker vel ikke ned for eksrautstyr som blir lagt ved og som ikke er nevnt i avtalen, liker man det ikke er det jo bare å kaste det. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Støtter den, har selv bare + med et unntak som er nøytral dette ga han fordi jeg solgte et kabinett og fant ut at jeg skulle slenge med noen støydempingsmatter (disse var ikke med i prisen) så ga han meg nøytral karakter fordi han fant ut at det var røyklukt av mattene Hadde jeg sendt kab uten mattene så hadde alt vert ok Hehe, genialt emd de mattene. Selv har jeg 1 minuskarakter og noen og førti +, minusen fikk jeg da jeg skulle selge en duron 1000MHz. Han som vant auksjonen svarte ikke på noen mailer, og endte i tillegg opp med å legge inn - karakter: Avtalte både tid og sted for å møtes, selger møtte aldri opp Lenke til kommentar
Flex Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) Selv har jeg blitt svindlet to ganger her på bruktmarkedet, av en og samme person (*navn fjernet av administrator). Vi var vel ca. 8 som anmeldte ham (totalt hadde vi vel blitt svindlet for ca. 30 000 kr), men politiet gjorde ingenting. Ikke før han stjal en PC fra en professor på Sintef med uvurderlig forskningsdata (da ble våre saker tatt samtidig). Så sjansen for at politiet gidder å bry seg med slike "småsaker" er nok liten... Endret 14. april 2010 av Dotten Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Vel drar du så kan du jo stoppe på turen nordover og ta meg med, har både balltre og hagle, kunne jo lade den med grovsalt og helpepper Får jeg være med? Lenke til kommentar
lovlig Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det finnes alternativ til anmeldelse, balltre osv. Prøv sivilt søksmål - funka bra for meg, fikk tilbake kr 8884,- (kr 4000 + saksomkostninger) etter dom i forliksrådet. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tror mr. Svingen drar en ny en. Frank Svingen fra sør-trøndelag... Lenke til kommentar
mikk Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tror mr. Svingen drar en ny en. Frank Svingen fra sør-trøndelag... Sente melding til admin om denne. håper de gjør noe med det. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 skulle akkurat gi beskjed om den.. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 At svingen ikke lærer. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Skulle vært gi bruker karakter på bruktmarkedet også Det er tragisk leit å bli svindlet. Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 måtte denne svingen (skriver ikke med stor s forid han er en forfakka tosk) brenne i helv**** Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har han som kjøpte noe fra svingen hørt fra svinet da? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tror mr. Svingen drar en ny en. Frank Svingen fra sør-trøndelag... Sente melding til admin om denne. håper de gjør noe med det. så hvem skal en kontakte da, hvis en er usikker? frank svingen har satt en demper.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hva med å ta en innersving på svingen ? Got plans ? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvis noen har lyst til å gjøre han hjemmløs så kontakt: Reitan, Ragnar Naustmarka 86, 7560 Vikhammer 73 97 87 77 Reitan, Tove-Kristin Naustmarka 86, 7560 Vikhammer 73 97 87 77 Han er tydeligvis leietaker hos disse, hvis han da ikke er sønnen :-) Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Nope, tror ikke det er veien å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå