DrDoogie Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 * host * Kenneth Hosethl Lenke til kommentar
bujkster Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Det var akkurat han jeg sendte inn penger på kontoen til FRANK STIAN SVINGEN!! Han lovte å ringe meg i dag men har fortsatt ikke hørt no fra han, har så ******* lyst til å dra opp til han nå... Argghhhhhh Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Vel drar du så kan du jo stoppe på turen nordover og ta meg med, har både balltre og hagle, kunne jo lade den med grovsalt og helpepper Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Politiet trenger man ikke regne med (de gjør ikke noe annet enn å nikke når du fyller ut anmeldelsen), bedre å ta med et balltre og bli enig med fyren mann til mann Never bring a knife to a gunfight... _ johanf Lenke til kommentar
bujkster Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Ingen anelse på hva jeg skal gjøre nå. Anmelder jeg han skjer det sikkert ingenting. Stikker jeg nordover er det ikke sikkert jeg finner han heller. uff.......... Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Litt kjip hvis du drar oppover for å gi juling, men så ooops så fikk du bank. Litt uheldig å sitte der svindlet med en stor blåveis Lenke til kommentar
bujkster Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Ja! selvfølegelig er det kjipt, men noe må jeg da gjøre. kan ikke la han komme seg unna med det. Lenke til kommentar
jonki3 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 for håpe du får pengene tilbake snart, lykke til Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har du snakket med banken din om det kan være noen mulighet å holde igjen/trekke tilbake betalingen? Legg saken fram for de så kanskje de har en løsning. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Banken gjør ingenting. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det der må være j***** irreterende, måtte han brenne Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 vet at dette ikke hjelper... men uansett en skal ikke forhåndsbetale... men HVIS.. bruk VISA. de tar det ganske alvorlig hvis en blir svindla, her selv fått tilbake penger for en vare fra england som aldri dukket opp. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Synd å høre at du har blitt lurt. Selv forskuddsbetaler jeg aldri på beløper over 2000 når det er snakk om privatpersoner, fra webshop elsker jeg å forskuddsbetale. Lenke til kommentar
Raper Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Frank Stian Svingen 7560 Vikhammer Mob: 412 08 717 Født i 1983 Er det denne karen som er svindleren? Endret 23. januar 2004 av Raper Lenke til kommentar
bujkster Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Jepp det er han, kjenner du til han? Lenke til kommentar
Raper Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Nei desverre bujkster jeg gjør ikke det men det var ganske enkelt å finne ut litt om han via skatte lister og telefon katalogen på nettet. Forbasket hvis det viser seg at pengene dine er tapt.Men vi lever i et samfunn der svindlere slipper lettere unna enn de som kjører for fort i en 60 sone. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Du lærte nok den harde veien. Aldri betal større beløp på forskudd! Har litt problemer med å skjønne at folk kan være så naiv. Hvis man møtte en tilfeldig person på gata som sa: Gi meg ti tusen kroner, så skal du få en bærbar datamaskin om noen dager. Ville du gjort det da? For det er jo i praksis det samme man gjør når man forhåndsbetaler. Det er to regler man alltid bør ha i bakhodet når man handler på nett, såframt det ikke er en webshop som er seriøs. - Aldri forhåndsbetal mer enn du har råd til å tape. Fordi hvis du møter på en svindler, så er det fint lite du i ettertid kan gjøre for å få tilbake pengene hvis du har forhåndsbetalt. - Støter du på et tilbud som er for godt til å være sant, så er det som regel det. Du er nok nødt til å bite i det sure eplet og innse at pengene er tapt. Selv om du anmelder han, noe du selvsagt bør gjøre, er sjansen mikroskopisk for at du skal få pengene igjen. Så får jeg håpe, for din del, at beløpet ikke var så veldig høyt, og at du synes den sjansen var verdt å ta for å spare 49 kroner.... Endret 24. januar 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 du har jo adressen og pengeoppkrevere fikser den skiven for en tusenlapp, du taper jo noe men tror ikke han prøver igjen etter at dem har vert på besøk. Lenke til kommentar
bujkster Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 vet at det kan være dumt å betale på forhånd, men det er mange som krever det. har kjøpt og solgt litt på nettet selv og folk har betalt meg og jeg andre på forhånd og dette uten problemer. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg hadde dratt hjem til han asap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå