Smidt Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 jeg lurte på hvilket program dere bruker til å lage 3d elementer. er det noe å anbefale? og hvorfor? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) 3Dstudio Max, Maya, Blender (gratis), Lightwave <- avanserte. Xara3d, bryce, poser <- enkle og standardiserte, gjerne utstyrt med elendig rendrer. Endret 21. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 3DSMax 6 Nærmere forklaring unødvendig! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 3DsMax, Maya, Bryce, Cinema4D, Cool3D... par programmer i forskjellig vanskelighetsgrad og bruksområder... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Teh won æn åonli 3DsMAX Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Enig. Holder på i 3Ds Max 6 og Maya 5 begge er flotte programmer. Litt vanskelige å lære synes jeg. menmen........ DanielP Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 jeg kjører AutoCad, Inventor og Cinema 4D - Men cinema 4d er det mest smoootheste og sweeeeeteste 3d programmet jeg har brukt! Denne fisken lagde jeg etter 4 dager med øvelse på Cinema 4D, ikke det at fisken er svært bra, men jeg har aldri klart det så bra og så fort på noen andre 3d programmer! Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 nydelige saker HalTan.. neh.. greier meg med photoshop jeg, spess "bevel and emboss" effekten tok du den eller? hah! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 jeg kjører AutoCad, Inventor og Cinema 4D - Men cinema 4d er det mest smoootheste og sweeeeeteste 3d programmet jeg har brukt! Denne fisken lagde jeg etter 4 dager med øvelse på Cinema 4D, ikke det at fisken er svært bra, men jeg har aldri klart det så bra og så fort på noen andre 3d programmer! etter 4 dager? tror kunnskapene fra PS kom godt med.. regner med at dette vidunderprogrammet koster noen grunker? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 nei, faktsik, dette skal være et av de billigste 3d programmene Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tja... det er billig i forhold til 3DsMax, men man får de dyre versjonene av det også... alle de forskjellige prisene får du her Lenke til kommentar
moesen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 jeg kjører AutoCad, Inventor og Cinema 4D - Men cinema 4d er det mest smoootheste og sweeeeeteste 3d programmet jeg har brukt! Denne fisken lagde jeg etter 4 dager med øvelse på Cinema 4D, ikke det at fisken er svært bra, men jeg har aldri klart det så bra og så fort på noen andre 3d programmer! Hvordan i **** klarte du det? Jeg har ikke sittet så lenge men har du noen tips? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg bruker 3dsMax 5.5 (eller 5, husker ikke helt). Lenke til kommentar
moesen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg bruker 3dsMax 5.5 (eller 5, husker ikke helt). Er det lett? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Jeg bruker 3dsMax 5.5 (eller 5, husker ikke helt). Er det lett? Jeg bruker versjon 6. Og synes ikke dette er lett nei...... Vanskelig å komme igang med. Men bare til å finne ett par tutorials. Finner masse på. 3dbuzz.com og 3dcafè.com og 3dTotal.com og enda en Her finner du masse flotte tutors Veldig bra Skikk deg litt rundt så lærer du det. Kan også prøve Maya 5, sitter på dette også. Men igjen, dette er også veldig vanskelig. DanielP EDIT: glemte url EDIT2: En til url Endret 4. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå