Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jeg kjører AutoCad, Inventor og Cinema 4D - Men cinema 4d er det mest smoootheste og sweeeeeteste 3d programmet jeg har brukt!

Denne fisken lagde jeg etter 4 dager med øvelse på Cinema 4D, ikke det at fisken er svært bra, men jeg har aldri klart det så bra og så fort på noen andre 3d programmer!

Lenke til kommentar
jeg kjører AutoCad, Inventor og Cinema 4D - Men cinema 4d er det mest smoootheste og sweeeeeteste 3d programmet jeg har brukt!

Denne fisken lagde jeg etter 4 dager med øvelse på Cinema 4D, ikke det at fisken er svært bra, men jeg har aldri klart det så bra og så fort på noen andre 3d programmer!

etter 4 dager? tror kunnskapene fra PS kom godt med.. regner med at dette vidunderprogrammet koster noen grunker?

Lenke til kommentar

Hvordan i **** klarte du det? Jeg har ikke sittet så lenge men har du noen tips?

Lenke til kommentar
Jeg bruker 3dsMax 5.5 (eller 5, husker ikke helt).

Er det lett?

Jeg bruker versjon 6. Og synes ikke dette er lett nei......

Vanskelig å komme igang med. Men bare til å finne ett par tutorials. Finner masse på.

3dbuzz.com

og

3dcafè.com

og

3dTotal.com

og enda en

Her finner du masse flotte tutors :D Veldig bra

Skikk deg litt rundt så lærer du det.

Kan også prøve Maya 5, sitter på dette også. Men igjen, dette er også veldig vanskelig.

DanielP

EDIT: glemte url

EDIT2: En til url

Endret av DanielP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...